Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, opstart af lille virksomhed.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Uncle P. Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

En kammerat og jeg sidder og arbejder på et lille t-shirt brand, som vi gerne vil ha' sat iværk i løbet af det kommende år. Vi har efter utallige af timer (gennem længere tid) søgt nettet tykt og tyndt, hvor vi kan få produceret vores t-shirts. Jovist har vi fundet forskellige virksomheder, men enten har omkostningerne været for høje ellers har det simpelthen været alt for besværligt. Det skal dog siges, at vi arbejder med et lille budget (i første omgang)

Vi leder simpelthen efter ét sted der trykker og sælger t-shirts af hhv. god kvalitet og til en fornuftig pris, men samtidig producerer labels. Om det er hang tags, vævede labels eller trykt på selve t-shirten er på nuværende tidspunkt ligegyldigt. Vi vil bare gerne have samlet alle tingene i ét sted, så processen bliver mere medgørlig.

Vi er pt. lidt fortabte og råber nu højt om hjælp. Har i nogle bud på nogle virksomheder der måske kunne klare sagerne for os?

Selv været inde forbi alibaba.com, merchspin.com, tshirttrykkeren.dk og sendt forespørgsler på priser m.m.

Med venlig hilsen

Peter Kalas.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Fra Greve
Tilmeldt 6. Jan 13
Fra  Uncle P. Skrevet kl. 21:23

Tusind tak, det vil jeg lige undersøge.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 21:24

Hej Peter.

Jeg ved også at www.ksv.dk laver mange tryk på T-shirt med logoer osv.

Men jeg ved ikke hvor de ligger i forhold til pris osv. :) men et opkald til dem kan vel aldrig skade

Mvh Jonas

Fra Greve
Tilmeldt 6. Jan 13
Fra  Uncle P. Skrevet kl. 21:32

Mange tak for dit indlæg.

Jeg tog et hurtigt kig, og det virker umiddelbart ret begrænset ift. hvad vi leder efter, men vil da helt sikkert give dem et opkald eller maile dem indenfor de kommende dage :)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 21:58

Du skal til Østeuropa for at få de rigtige priser. Vi har mange års Textil erfaring og hjælper dig gerne ub videre :)

Fra Greve
Tilmeldt 6. Jan 13
Fra  Uncle P. Skrevet kl. 22:05

Du har min interesse. Vi tager glædeligt imod en hjælpende hånd. Skal jeg bare smide en mail i din indbakke eller hvordan? :)

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:18

Ellers så prøv at kig på http://www.spreadshirt.dk/ - De er nok ikke de billigeste, med super cool webshop, service og kvalitet.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 22:21

Jeg har en god kontakt udenlandak. Kontakt mig hvis det skulle have interesse.

E-mail: jannickjoel@live.dk
Telefon: 20 21 14 94
Eller her på sitet.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Jan 13
Fra  Uncle P. Skrevet kl. 05:46

Alt har en interesse på nuværende tidspunkt. Min kammerat eller jeg tager fat i dig i løbet af i dag.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)