Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er danskerne sure?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

- Nu stiller jeg jer Aminoer et spørgsmål. Hvad synes om nedenstående.



Jeg oplever tit meget meget stærk glæde, og velkomstfølelse i mange indvandre-kiosker. (det er oftest ejeren der står bag disken, eller hans søn,fætter, i generelt alle kiosker)

Men i 7-Eleven oplever jeg ikke ligeså strålende karisma, glæde og service (ikke fordi der er dårlig service, det er ikke det jeg mener).
Nu er 7-Elevens priser langt højere end indvandre-kioskernes så de burde jo virke gladere, og bedre betjening.

Tror i at den glade indvandre kiosk-indehaver er så glad, så god karma på grund af deres kultur?

- Eller er det simpelthen fordi han ejer kiosken at hand behandler kunderne en tand bedre end 7-eleven, så han måske for kunderne igen?

MVH JONATHAN :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

I en kiosk møder du en købmand, der forstår kundeservice og salgsværdien i et smil.

I en 7-eleven og lignende, står der en 18-20 årig salgsassistent som er fokuseret på weekendens fest / fester og generelt er ligeglad med butikken samt kunderne.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Nok pga. de indvandrekoisker snyder i skat.. Zip it!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Emil S:
Nok pga. de indvandrekoisker snyder i skat.. Zip it!

Skær ikke alle over en kam :-(

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til 711 ?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

I en kiosk møder du en købmand, der forstår kundeservice og salgsværdien i et smil.

I en 7-eleven og lignende, står der en 18-20 årig salgsassistent som er fokuseret på weekendens fest / fester og generelt er ligeglad med butikken samt kunderne.

Det er jo så en ret udbredt generalisering som ikke nødvendigvis behøver at være sand. Det kommer i høj grad an på hvor man kommer.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

I en kiosk møder du en købmand, der forstår kundeservice og salgsværdien i et smil.

I en 7-eleven og lignende, står der en 18-20 årig salgsassistent som er fokuseret på weekendens fest / fester og generelt er ligeglad med butikken samt kunderne.

Lidt af en generalisering hva' ;)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Lasse Smith:

I en kiosk møder du en købmand, der forstår kundeservice og salgsværdien i et smil.

I en 7-eleven og lignende, står der en 18-20 årig salgsassistent som er fokuseret på weekendens fest / fester og generelt er ligeglad med butikken samt kunderne.

Det er jo så en ret udbredt generalisering som ikke nødvendigvis behøver at være sand. Det kommer i høj grad an på hvor man kommer.

Hvis trådstarter møder gladere ekspedition i kiosker, er det nok fordi det er en købmand / ejeren.

Angående de 18 - 20 årige ekspedienter valgte jeg ikke at skære nogen over en kam men jeg skrev "Generelt" derved undlader de enkelte som giver god service.
Jeg møder sjældent god service i butikker med 18 - 20 årige som varetager kundeservicen, så hos mig er det størstedelen der yder dårlig service.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Morten Falk Nielsen:

Lasse Smith:

I en kiosk møder du en købmand, der forstår kundeservice og salgsværdien i et smil.

I en 7-eleven og lignende, står der en 18-20 årig salgsassistent som er fokuseret på weekendens fest / fester og generelt er ligeglad med butikken samt kunderne.

Det er jo så en ret udbredt generalisering som ikke nødvendigvis behøver at være sand. Det kommer i høj grad an på hvor man kommer.

Hvis trådstarter møder gladere ekspedition i kiosker, er det nok fordi det er en købmand / ejeren.

Angående de 18 - 20 årige ekspedienter valgte jeg ikke at skære nogen over en kam men jeg skrev "Generelt" derved undlader de enkelte som giver god service.
Jeg møder sjældent god service i butikker med 18 - 20 årige som varetager kundeservicen, så hos mig er det størstedelen der yder dårlig service.

For at fluekneppe, så skrev du at det er unge mennesker som kun tænker på weekendens næste fester og generelt er ligeglade med kunderne.

Jeg er åbenbart én af dem som er ligeglad med kunderne og kun tænker på weekendens fester, og derfor bliver jeg småmobset over sådan en generalisering.

Lad mig sige det på denne måde; går en kunde sur ud af butikken når jeg har ekspederet ham/hende, er det fordi at vedkommende i forvejen har besluttet sig for at være sur. Sådan nogle kunder kan man bare ikke gøre noget for - til gengæld kan de resultere i at de næste par kunder får en dårligere oplevelse pga. den sure kundes opførsel.

(Jeg er i øvrigt ansat på en større Statoil motorvejsstation med rigtigt mange forskellige nationaliteter - noget som engang i mellem kan gøre det ekstremt vanskeligt at opretholde "glæden" ved at være på arbejde).

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Morten Falk Nielsen:

For at fluekneppe, så skrev du at det er unge mennesker som kun tænker på weekendens næste fester og generelt er ligeglade med kunderne.

Jeg er åbenbart én af dem som er ligeglad med kunderne og kun tænker på weekendens fester, og derfor bliver jeg småmobset over sådan en generalisering.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet "alle" men jeg skrev "generelt", at du føler dig støt, kan jeg intet gøre ved.
Spørgsmålet er nærmere hvorfor er du støt og ser dig som en af dem som "generelt" giver dårlig service?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)