Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hollænder vil flytte sin virksomhed til Danmark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Håber nogen kan give mig gode ideer til at hjælpe min Hollanske kæreste, han har egen stålkonstruktionsfirma i holland og vil nu gerne flytte til Danmark for at være sammen med mig, han har lavet rigtig mange kæmpe bygninger (kontoer, firmaer og butikker, lufthavnsbygninger) han har lavet rigtig mange i Holland og rundt om i verden, men vil nu gerne flytte det til Danmark nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med firmaer der kan bruge en til nye konstruktioner af bygninger DIV. i Danmark ???????????????????

Håber virkelig nogen kan give et råd om det for vil meget gerne have ham til Danmark ???? Håber nogen kan hjælpe mig :-)

Med venlig Hilsen

Stephanie Wolff Jørgensen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

steffi03:
nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med firmaer der kan bruge en til nye konstruktioner af bygninger DIV. i Danmark ?

Hvordan kom han i kontakt, med dem der benytter ham i Holland? 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:07

Husk på Europa er en fælles lille legeplads :)

Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 00:23

han har haft sit firma i over 15 år og det har mest været firmaer der kontakter ham, men hvordan finder man firmaer i DK som skal have bygget byggninger af DIV det er det vi gerne vil vide om der nogen sider eller noget????????

vi har søgt meget på nettet men det svært og finde nogen sider her i DK

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:32

det forstår jeg ikke - googler du byggefirmaer dukker en masse op inkl. store som Højgaard - Pihl og mange andre, og søger man i dgs.dk  byggefirmaer er der også masser af hits og på virk. dk  søg byggefirmaer og der er ti sider mindst http://www.virk.dk/cms/render/live/da/sites/virk/soeg.html?x=byggefirma&t= 

Om de så har brug for ham og om det er som selvstændig han kan arbejde for dem eller hvad, det aner jeg ikke, men han kan vel holde fast i det han har i Holland indtil noget dukker op, også selv om han vil til Danmark - så er der jo ikke så langt til Holland trods alt

vh

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:56

Nu er jeg ikke helt klar over hvad det dækker over.. stålkonstruktionsfirma, og bygget lufthavnsbygninger? Lyder umiddelbart som en pænt stor biks din kæreste har gange i. Han har formentligt mange arbejdere under sig, da jeg ikke går ud fra man kan bygge en lufthavnsbygning eller et kontor alene (?). Så hvorfor ser han ikke det som en mulighed for at udvide hans virksomhed til Skandinavien, med start i Danmark? Se mulighederne frem for begrænsningerne. Hans kollegaere kan muligvis vikariere lidt for ham, mens han varetager opgaver delvist i Holland og delvist i Danmark, mens han stille og roligt får opbygget et solidt fundament i Danmark, som han kan arbejde videre fra. Når dette er opnået, kan han finde en afløser til hans arbejde i Holland, og så flytte til Danmark. Han skal som indehaver af virksomheden stadig have et ben i begge lejre, men behøves måske kun bruge 5% tid i Holland, og en del mailing/telefonopkald hvis han finder den rette afløser.

Det ville jeg i hvert fald gøre, med mindre hans biks kører helt af helved til i Holland - så ville jeg nok spørge mig selv, hvorfor skulle den køre bedre I Danmark?

Men hey, er det ikke lidt fjollet at spørge hvordan han finder kunder i Danmark, når han tydeligvis (baseret på dit indlæg) har kørt en succesfuld virksomhed i Holland i 15 år. Han må da om nogen vide hvordan han selv fik sine første kunder - og så stor er forskellen heller ikke på Holland og Danmark :o)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 12:08

jeg takker for alle oplæg

han har medarbejder under sig i Holland som han vil fortsætte med i Holland, det køre godt der og det han vil er at udvide i Danmark og finde opgaver her og ansætte folk her i Danmark til at hjælpe med de opgaver han nu engang finder så han kan være mere her hos mig men problemet er jeg ikke kan finde ud af hvordan man kommer igang i DK og det lidt svært for ham, da hans dansk ikke er så godt endnu men bliver bedre og derfor det mest mig der søger efter om der sider på nettet hvor store firmaer søger folk til at bygge for dem, men jeg vil prøve nogen af de ideer i kommet med tusind tak alle ;-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:15

Der er bare at åbne et datterselskab i DK eller flytte virksomhed til DK og lave et datterselskab i Holland.
Kontakt en advokat for vejledning. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:52

Ronni Larsen:

Der er bare at åbne et datterselskab i DK eller flytte virksomhed til DK og lave et datterselskab i Holland.

Kan du anbefale en god advokat der kan skaffe mig kunder, ved at oprette datterselskaber?

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:57

Mark:

Ronni Larsen:

Kan du anbefale en god advokat der kan skaffe mig kunder, ved at oprette datterselskaber?

Mit svar var til trådstarter. Læs indledning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)