Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook- eller almindelig kommentarfelt.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har en hjemmeside som omhandler opskrifter, og man gerne vil have at folk skal kunne kommentere opskrifterne. Er det så bedst at brugerne kan kommentere via facebook, eller skal der bare være et almindelig kommentar felt? Og hvorfor?

Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:09

Jeg syntes at de skal kunne kommentere med facebook, det er så dejlig nemt hvis man allerede er logget ind. Dog tror jeg også der er mange ældre som leder efter opskrifter, som ikke har en facebook konto eller kunne tænke sig en. Men jeg ville gøre det.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:16

Jeg lytter lige med i tråden. Er selv lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre på bloggen, som kommer til at hænge sammen med min kommende webshop.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Har kommentarerne betydning for SEO? Hvis ja, er det så lige meget om det er alm kommentarer eller facebook kommentarer??

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:17

Du kan have begge aktiveret?

Personligt synes jeg FB comments er mere troværdigt, desuden skaber det også flere clicks da de som oftest kommer ud på brugerens væg. 

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:56

Henrik B.S.:
Har kommentarerne betydning for SEO? Hvis ja, er det så lige meget om det er alm kommentarer eller facebook kommentarer??

Jeg mener absolut at facebookkommentarfeltet er det bedste seo-mæssigt.  Som jeg har forstået det bliver der lagt meget mere vægt på at blive nævnt på sociale medier end tidligere. 

Jeg har selv indsat et facebook kommentar felt på alle mine artikler på min hjemmeside og på min blog om massage, og du kan se hvordan det virker her på min side om firmamassage! Det er lidt nyt for mig så jeg har ikke forstået det helt endnu. Der er forskellige indstillinger og det virker lidt forskelligt alt efter hvilken type du bruger.

Hvis det bare er et "normalt" kommentarfelt på din side vil jeg tror at et den seomæssige værdi ligger i at google kan lide der er aktivitet på en side, og du derfor vil få den vist oftere og den vil virke mere interessant for brugerne. Desuden kan man jo forestille sig at der vil blive nævnt ord i kommentarerne som er relevante ift dine søgeord!

Giver det mening?

Vh Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Rasmus Ramskov:

Jeg mener absolut at facebookkommentarfeltet er det bedste seo-mæssigt.  Som jeg har forstået det bliver der lagt meget mere vægt på at blive nævnt på sociale medier end tidligere. 

Jeg har selv indsat et facebook kommentar felt på alle mine artikler på min hjemmeside og på min blog om massage, og du kan se hvordan det virker her på min side om firmamassage! Det er lidt nyt for mig så jeg har ikke forstået det helt endnu. Der er forskellige indstillinger og det virker lidt forskelligt alt efter hvilken type du bruger.

Hvis det bare er et "normalt" kommentarfelt på din side vil jeg tror at et den seomæssige værdi ligger i at google kan lide der er aktivitet på en side, og du derfor vil få den vist oftere og den vil virke mere interessant for brugerne. Desuden kan man jo forestille sig at der vil blive nævnt ord i kommentarerne som er relevante ift dine søgeord!

Giver det mening?

Ja det giver rigtig god mening. Men vil det så sige at hvis man har valgt facebook kommentarer, så har det ikke den store effekt for google?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:20

Jeg har lige testet med at søge efter en fb kommentar i google med "kommentar + site:x" og der kom kommentaren frem. Så Google må altså læse kommentarene, selvom de er lavet med FBcomments. 

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:04

Hej Henrik.

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge facebook som kommentarfelt.

Et traditionelt kommentarfelt kræver oftest en indsats at udfylde, hvilket er en respons reducerende barriere for besøgende. Facebooks kommentarfeltet er brugervenlig, og kommentarerne breder sig som ringe i vandet på folks tidslinjer. Desuden vægter søgemaskinerne også indhold fra sociale medier, så det er slet ikke en dum beslutning, set med SEO briller.

PS. Det ældre segment er godt i gang med at hoppe på Facebook bølgen (Hver tiende over 65 år var på Facebook i 2011).

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

Super.

Jeg vælger at bruge facebook som kommentarer. :-)

Er der nogen der kender et godt wordpress plugin der kan bruges til formålet?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)