Hej jeg søge en side hvor man nemt kan lave et logo eller en der gør det for billige penge. har en skabelon og skal bare have lavet det med farve osv. |
bulldesign.dk kan nok hjælpe dig og det er ikke dyrt - han er også herinde
Hej jeg søge en side hvor man nemt kan lave et logo eller en der gør det for billige penge. har en skabelon og skal bare have lavet det med farve osv. |
bulldesign.dk kan nok hjælpe dig og det er ikke dyrt - han er også herinde |
Watches inspired by fighter jets
Kan du maile skabelonen til mig på brian@xpresstryk.dk, så kan jeg lade en af vores grafikere kigge på det. Og hvis det ikke tager mere end 1/2-1 time, så vil vi godt gøre det gratis. Hvis vi kan klare det på den tid, får du det også tilbage som vektor grafik så du kan bruge det til tryk. Hvis det tager længere tid end en time for os, får du en mail retur med et sorry vi er for dumme og langsomme til at nå det indenfor tiden :) P.S. Du bliver ikke spammet med tilbud eller kommer automatisk på en nyhedsbrev liste eller andet, det er blot ment som alm. hjælp, nu vi er sammen i dette forum. Mvh Brian / Xpress Tryk ApS |
Hej Nikolaj Hvis du ved lige hvad du vil have og er meget specifik, kan Hvaderlos hurtigt tegne det for dig og levere det farvedefineret og vektoriseret i en pakke med formater der ogs kan bruges til husbehov. Pris: ca. 2 timer for en retegning alt efter detaljegrad. De bedste hilsner |
Hej Nikolaj, Jeg kan godt lave det for 500,- hvis du giver mig lidt reklame ;) |