Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"lukkede poser" til forsendelse af tøj

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har problem med at få tøjklæder til at passe ind i kurverter, har dog lagt mærke til, at de større virksomheder sender tøj i en form for lukkede poser. Hvad hedder disse poser, og hvor kan man evt. skaffe sådan nogen?

På forhånd tak for hjælpen,
TobiasM

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 15:15

Polypropylen eller Polyethylen

Se evt. Rajapack: http://www.rajapack.dk/poser-indpakning/plastposer/poser-selvklaebende-lukning.html

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:37

Check www.jakodan.dk - de er gode til alle former for emballage til forsendelse.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:25

Er din mængde stor skal du til fabrikkerne. Norfolier er den største producent.

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 23:26
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:34

Jeg bruger poserne fra Jakodan, og har adlrig oplevet problemer med dem. På Youtube er der massere af klip med folk som unboxer (åbner mine forsendelsesposer). Søg efter ShopWithSocks.com.

De her drenge giver den ekstra gas :-)...

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:35

Forsendelsesposer er en god ting. Jeg har bare svært ved at bedømme, hvor store poser man skal bruge i forhold til tykkelsen af det man skal pakke. De er jo ikke 3 dimensionelle i målene som papkasser. :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:44

MSkovmose:
Forsendelsesposer er en god ting. Jeg har bare svært ved at bedømme, hvor store poser man skal bruge i forhold til tykkelsen af det man skal pakke. De er jo ikke 3 dimensionelle i målene som papkasser. :)

Jeg fik en række vareprøver tilsendt af Jakodan, inden jeg lagde min første bestilling af forskellige poser. Hvis dine forsendelser svinger mellem 50 til 2000g, og du sender som brev, så kan det godt betale sig at et bredt udvalg af størrelser, på lager.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 01:28

Jeg kommer kun til at sende som pakker, da værdien af indholdet vil ligge over 500 kr, da det er lædertasker, jeg sender..

Men ja, du har nok ret i, at man nok kan få tilsendt nogle vareprøver og bedømme ud fra det.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 10:26

Jeg køber forsendelsesposer på eBay. F.eks. købte jeg 100 stk. 250x350 poser fra England til 50 kr. inkl. forsendelse.

/Kjeld

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)