Hej Kjeld. Jeg har også selv kigget en del på ebay, da jeg må erkende priserne derinde er noget billigere end hvad jeg kan finde dem til herhjemme. Jeg har dog ikke været i stand til at finde en sælger, som har været villig at sælge dem til Danmark - Ville derfor høre, om du ikke kan linke til den sælger som du køber igennem?
Er du sikker på, at det er en god ide at sende lædertasker i poser? Poserne er bløde, og dermed kan dine varer blive trykket en del - ville æsker ikke være bedre?
Jeg har også selv kigget en del på ebay, da jeg må erkende priserne derinde er noget billigere end hvad jeg kan finde dem til herhjemme. Jeg har dog ikke været i stand til at finde en sælger, som har været villig at sælge dem til Danmark
Du skal være opmærksom på, at der er emballageafgift på en del emballage i DK (jeg kender ikke de nærmere regler), og det kan lægge en hel del på din pris.
Har nu prøvet at bestile nogle vareprøver fra Jakodan, så må jeg se hvad det bliver til. Men er nok kommet til den konklussion, at det vil være lettere for mig, at bestile dem her i Danmark.
Jeg har også selv kigget en del på ebay, da jeg må erkende priserne derinde er noget billigere end hvad jeg kan finde dem til herhjemme. Jeg har dog ikke været i stand til at finde en sælger, som har været villig at sælge dem til Danmark
Du skal være opmærksom på, at der er emballageafgift på en del emballage i DK (jeg kender ikke de nærmere regler), og det kan lægge en hel del på din pris.
MVH Kirsten
Kirsten E:
Tobias M:
MVH Kirsten
Hej Kirsten,
Emballageafgiften på fx bæreposer er kun ved køb for et vist beløb årligt, hvis det købes indenfor eu. Det har været 5000 kr får nogle år siden, men har ikke tjekket efter for nyligt - man kan finde beløbet på skats hjemmeside. De lukkede forsendelsesposer skal man ikke betale poseafgift af, da det er en forsendelsesemballage. Almindelige bæreposer skal man betale poseafgift af hvis de er over 5 liter og har hank, så de "med rimelighed kan erstattes af en taske, indkøbsnet eller lign".
Tobias: Tak for bestilling af vareprøver - sig endelig til hvis der er andte vi kan hjælpe med.
Er du sikker på, at det er en god ide at sende lædertasker i poser? Poserne er bløde, og dermed kan dine varer blive trykket en del - ville æsker ikke være bedre?
MVH Kirsten
Taskerne er jo flade, når de kommer fra fabrikken og pakket ind. Så det burde ikke være noget problem at sende dem i en forsendelsespose.
MVH Kirsten
Taskerne er jo flade, når de kommer fra fabrikken og pakket ind. Så det burde ikke være noget problem at sende dem i en forsendelsespose.
Poserne beskytter fuldstændigt mod støv og snavs - De beskytter ikke mod stød og slag.
Så hvis du feks har en taske med et spænde som har similisten på, skal du være opmærksom på, om de kan tåle stød.. Hvis ikke de kan tåle det, skal du vurdere, om det er fint at sætte feks et stykke bobleplast om stedet med similisten.. Eller alternativt købe en kasse/æske i stedet.
Der er også en signalværdi i at vælge pose eller æske.. De fleste kunder har prøvet at bestille på nettet før og vil ikke tænke nærmere over at de får det i en pose og vil være ganske godt tilfreds.
Men hvis det er nogle meget dyre tasker, kan det højne forventningerne til indholdet, hvis man feks lægger et stykke silkepapir om tasken og pakker i vores sorte konfektionsæske.. Det er en anden oplevelse for kunden at åbne, men det er også er højere pris pr pakke og det tager længere tid at pakke, så det er i sidste ende en vurdering man selv må gøre.