Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer/sponsor til mit netværk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et netværk af en masse bloggere.

Og for at jeg vil kunne blive ved med at beholde mit netværk, vil jeg gerne selv have lidt ud af at bruge så meget tid på det som jeg gør.

Hvordan, kan jeg tjene lidt på det (Jeg har allerede, partner-ads reklamer på) - Men vil gerne have nogen som altså, ønsker præcis vores mål gruppe (PIGER I ALDEREN 16-23 ).

www.bloggernetwork.dk - hedder min side!

Den har om måneden CA. 1000 unikke besøgene, - og med alle blogge til sammen + selve bloggernetwork.dk - Har CA. 6.000 besøgene.

Så altså, hvordan vil jeg kunne få lidt ud af det? - for jeg bruger trodsalt ret lang tid på det.

- Direkte spørgsmål - Hvordan kan jeg få noget ud af, 6.000 besøgene og en masse bloggere?

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld mig, men det er altså svært at se, hvor alt den tid er lagt henne, som du siger, du har lagt i blogsiden.

Simpelt CMS med et tema.

Kategorierne er ikke fyldt ud. Der er faktisk kun 2 blogs i de 7 kategorier, du har lagt op, men på forsiden kan man se, at der i hvert fald er 7 bloggere. Og så skriver du også selv på din egen blog, at du er doven.

Går man ind for at se alle blogs, så er der slet ikke nogen.

Der mangler nogle ting at blive oversat fra engelsk til dansk.

Du skriver, at du har 1000 unikke besøgende om måneden, men din gratis counter har 2680 besøg i alt (ikke unikke). Din Chart.dk tæller viser 422 besøg. Så jeg vil ikke mene, at du har noget grundlag til at sige, hvad du har af månedlige besøg. Mange er jo sikkert fra folk som os, som lige skal ind og se i forbindelse med dit indlæg. Eller venner som du lige viser siden frem for. Tallet bør vise sådan generelt, hvor mange der kommer på siden for at læse blogs eller fordi de har fundet dig på Google eller Facebook.

Så hvis du søger nogle specifikke firmaer til at sponsere eller reklamere på din side, så skal du nok sørge for at have lavet din side ordentlig først og have nogle mere reelle tal at fremvise. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54

1. Hvis du basere det ud fra din besøgstæller på forsiden, er det altså pr pageload og ikke pr unikke besøg.

2. Du har i hvert fald ikke puttet reklamerne særlig diskret ind på forsiden (Det der personligt nemt kan få mig til at løbe skrigende bort)

3. Dine kategorier er ikke særlig fyldt ud og der er en masse "billede indsættes her" - det burde fjernes for det ser ærlig talt grimt ud og der er ikke nogen decideret grund til at have de pladser udfyldt med "billede indsættes her"

4. Din "Alle blogs"- kategori er...tom. http://www.bloggernetwork.dk/alle.html 

5. "Bloggernetwork.dk er XHTML/CSS valideret. Dette sikrer den enkelte bruger en fremragende kvalitet!" - Folk er i teorien egentlig ligeglade med om siden er XHTML/CSS valideret, de fleste ikke-nørdede mennesker ved ikke hvad HTML er. Ps, dit stylesheet har et error ;)

6. Jeg synes ærlig talt at du snakker alt for meget om hvordan folk kan komme til at tjene penge på deres blog. Det er ikke de fleste der tænker ALL in omkring det at tjene penge på deres blog. Jeg gør det personligt for at få mine meninger/guides/etc ud. 

Det en ommer', Sonnyboy. Men jeg vil ærlig talt gerne se nogle beviser på at du har 1000 unikke besøgende om måneden + 6000 i alt besøgende, og som jeg kan se installere du bare en masse wordpress-installationer på 1 webhotel, hvilket til sidst bliver noget sjask. Prøv at bruge Wordpress egen network-funktion. Den findes som standard i Wordpress. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Slå nu lige koldt vandt i blodet Mauran og Skovmose,

Han beder om hjælp til at monetize sit netværk, ikke råd til hvordan han skal forbedre det. Vi kan hurtigt blive enige om at det ville klæde hans netværk, men lad os nu holde os til det manden spørger om. 

Det er også tilladt og svare med respekt, ikke med;

Det en ommer', Sonnyboy.

Vi er her alle sammen for at hjælpe hinanden, og man kan være så kontant i sine vurderinger som man har lyst, men man behøver ikke være patroniserende samtidig.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 08:17

Hej Jeppe

Tak for dit indlæg.

Jeg syntes faktisk at dine sider har gode muligheder. Der er nogle fine artikler hos dine bloggere og det er unikt indhold.

Der skal lidt mere indhold til og så skal siderne lige have tid til at komme frem i Google.

Du er meget velkommen til at kontakte mig om et par måneder.

MVH
Martin 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)