Hej Amino Jeg har et netværk af en masse bloggere. Og for at jeg vil kunne blive ved med at beholde mit netværk, vil jeg gerne selv have lidt ud af at bruge så meget tid på det som jeg gør. Hvordan, kan jeg tjene lidt på det (Jeg har allerede, partner-ads reklamer på) - Men vil gerne have nogen som altså, ønsker præcis vores mål gruppe (PIGER I ALDEREN 16-23 ). www.bloggernetwork.dk - hedder min side! Den har om måneden CA. 1000 unikke besøgene, - og med alle blogge til sammen + selve bloggernetwork.dk - Har CA. 6.000 besøgene. Så altså, hvordan vil jeg kunne få lidt ud af det? - for jeg bruger trodsalt ret lang tid på det. - Direkte spørgsmål - Hvordan kan jeg få noget ud af, 6.000 besøgene og en masse bloggere? |
Undskyld mig, men det er altså svært at se, hvor alt den tid er lagt henne, som du siger, du har lagt i blogsiden.
Simpelt CMS med et tema.
Kategorierne er ikke fyldt ud. Der er faktisk kun 2 blogs i de 7 kategorier, du har lagt op, men på forsiden kan man se, at der i hvert fald er 7 bloggere. Og så skriver du også selv på din egen blog, at du er doven.
Går man ind for at se alle blogs, så er der slet ikke nogen.
Der mangler nogle ting at blive oversat fra engelsk til dansk.
Du skriver, at du har 1000 unikke besøgende om måneden, men din gratis counter har 2680 besøg i alt (ikke unikke). Din Chart.dk tæller viser 422 besøg. Så jeg vil ikke mene, at du har noget grundlag til at sige, hvad du har af månedlige besøg. Mange er jo sikkert fra folk som os, som lige skal ind og se i forbindelse med dit indlæg. Eller venner som du lige viser siden frem for. Tallet bør vise sådan generelt, hvor mange der kommer på siden for at læse blogs eller fordi de har fundet dig på Google eller Facebook.
Så hvis du søger nogle specifikke firmaer til at sponsere eller reklamere på din side, så skal du nok sørge for at have lavet din side ordentlig først og have nogle mere reelle tal at fremvise. :)