Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranktracker resultat

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg tjekket min side.. og blev jeg lige skuffet.. resultatet hed NOT IN TOP 100 :-(( øv mand.

Det ser ud til at jeg skal lave meget mere. Men seo delen på min wordpress side siger eller good på næsten alle sider. Nedtur!!!!!!!!!!

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:08

Hej Expert-Polering !

Du er også i et marked med stor konkurrence online.

Ja jeg tjekkede dine 2 søgeord igår grundet en anden tråd fra dig. Ja du er ikke i top 100 endnu

Men det gælder også om at have tålmodighed. Vi er alle begyndt samme sted som du.

Hvis du vil have en snak omkring det, er du velkommen på tlf. 29 26 36 96. (Helt gratis - du betaler for opringningen)

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:15

Det tager altså noget tid her i startet. Og selvom du kommer i Top 100 én uge, så kan du godt springe ud igen ugen efter, da man springer lidt rundt i starten. Tålmodighed. :)

Det er heller ikke sikkert, at det er nok bare at have optimeret sin egen side, du er også nødt til at gøre noget eksternt arbejde med linkbuilding og måske nogle pressemeddelelser, hvis du vil helt op på Side 1. Det er ikke noget, man bare lige kommer. Det kræver tid og resourcer, for der er jo kun plads til 10 stks. :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Skrevet kl. 13:19

Det med link Building virker bare uoverskuelig for mig for tiden er ikke den jeg har mest af . Og man skal jo oprette mange links og det skal jo helst være kvalitets links og ikke ligegyldige ukrainske links . ;-) det er i hvert fald sådan jeg har forstået det . :-)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:33

Hvad er dine søgeord, som du gerne vil ligge højt på, så skal jeg prøve at køre dem i gennem og fortælle dig, hvordan dine konkurrenter ligger i forhold til at komme på side 1 i Google.

Evt. i en privat besked, hvis du ikke vil lægge dem ud herinde.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Skrevet kl. 13:46

Vinduespolering og vinduespudser . Altså søge ord med STOR konkurrence :-(

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad nu hvis Fru Jensen på 89 fra Skagen ringer og vil have pudset sine vinduer? Kører du så derop og gør det? Hvis ikke, så tyder noget på at du skal lave noget grundigt keyword research først :-) Altså, du gør SEO arbejdet nemmere ved at bruge f.eks "vinduespudser + by". Plus, du vil konvertere langt flere af de besøgende til kunder, da de faktisk finder det de leder efter.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Skrevet kl. 13:55

Jeg har fået en keyWord analyse men igen så er jeg ikke ret god til seo . Jeg kører naturligvis ikke til Skagen. Jeg betjener kun kunder i vest Sjælland.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:23

Så er det jo mere optimalt at gå efter "vinduespudser Vestsjælland" og "vinduespolering Vestsjælland", evt. også de større bynavne også. Du gør SEO'en nemmere for dig selv, plus dit produkt er mere relevant for dine besøgende = bedre konverterings rate. :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 14:34

Du skal ikke brokke dig dit amino indlæg ligger på side 3 hehe

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)