Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo på papir - hvordan får jeg den ind i word?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et brevpapir med det logo mv som jeg bruger i min virksomhed.

Problemet er at kun har det på papir, men da sender alle breve, regninger mv via mail er det lidt af et dobbeltarbejde først at printe ud og så scanne det ind igen på det rigtige papir.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få logoet ind så jeg kan bruge det direkte i word og excel?

Jeg kan scanne det ind i jpg format.

morten

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 11:57

Hej Morten 

Hvor har du fået lavet det brev papir? 

hvis du har dit logo liggene så ville jeg lave et nyt, gå ind i word (under design) der kan du lave toppen og bunden på dit stykke papir. ude i venstre side kan du vælge en masse streger og om teksten skal stå i midt, højre eller venstre 

jeg håber det var noget du kunne bruge ? 

Tilmeldt 23. Nov 12
Skrevet kl. 12:01

Da jeg bestilte visitkort hos vistaprint faldt jeg over det, derfor har jeg det kun på papir.

Og det er ikke noget jeg selv kan lave i word mv.

Derfor tænkte jeg og der var nogle der kunne trylle det over fra et indscannet jgp format og over i word, så jeg kan gøre som de siger?

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:28

vælg sidehoved / sidefod og insæt billed

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:17

Du kan bare scanne selve brevpapiret ind i jpg format, derefter åbne det i Paint (Eller andet foretrukkent program), klippe logoet til, så det kun er logoet du har.
Gem logo filen også bare som jpg.

Nu kan du inde i word altid bare trykke "Indsæt billede" og herefter vælge din logo fil :-) 

Tilmeldt 23. Nov 12
Skrevet kl. 13:25

Ja det har jeg også lige forsøgt, men så mister det for meget farve i forhold til originalen, som jeg stadig skal bruge ind i mellem....

Men kan man ændre indstillinger, så der bliver scannet ind i PDF format i stedet for jpg format?

min printer er en Canon MP520

Nogen som kan hjælpe?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:37

Har du overvejet at få det rentegnet? Slå det op inde på freelancer, så får du en masse tilbud, og du får filen i de formater du evt. senere får brug for til tryk etc. 

Du sender grafikeren et billede af det du har, og så laver de det digitalt til dig. 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:04

Morten4:

Ja det har jeg også lige forsøgt, men så mister det for meget farve i forhold til originalen, som jeg stadig skal bruge ind i mellem....

Men kan man ændre indstillinger, så der bliver scannet ind i PDF format i stedet for jpg format?

min printer er en Canon MP520

Nogen som kan hjælpe?

Det farve det mister kan være pga. scanneren ikke er en af de bedste.
Det vil derfor ikke hjælpe at scanne det ind i pdf format, desværre.
Hvis du vil have det i en ordentlig farve og kvalitet, så må du gå den hårde vej, og få en til at lave det digitalt for dig. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)