Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drinks 2 Go

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :O)

Jeg ville høre om det er lovligt, at sælge sprut mobilt fra gaden.

Jeg har en lille ide, om at man ville kunne tjene en god slat penge hvis man f.eks. satte en "pølsevogn" op på gaden, hvorfra man så solgte drinks til overkommelige priser, som man kunne tage med sig på farten. (Deraf Drinks 2 Go)

Der er vel ikke den store forskel på om man kan købe en færdiglavet drink kontra, at gå i 7/11 og købe en flaske og noget sodavand eller en breezer.  Specielt om sommeren, ser jeg da flere som går ind kl. tidligt om morgenen lige for at købe en flaske og sodavand til overpris, for derefter at sidde og få et par drinks med sine kammerater.

Mht. udskænkning af mindreårige hvilket jo er ulovligt, kunne man jo lave et registrerings system. Hvordan og hvorledes det skulle hænge sammen, er dog stadig ikke helt udtænkt.

På forhånd tak.

Lasse  D. Z.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 02:14

Jeg ved ikke om det er lovligt, men kan ikke se hvorfor det ikke skulle være det? Hvis du har folk over 18 til at servere alkohol, og tjekke ID på evt. tvivlsomme købere fungere det vel som på et værtshus? Men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Syntes det er en super god idé. Specielt at få den op i turistbyer om sommeren, og så en i en storby på et strategisk sted, hvor folk krydser når de er i byen (evt. når de går fra ét diskotek til et andet) - og så hold priserne hvor folk kan være med. Det burde være muligt at producere en vodkajuice til en 20-25,- i et plastikkrus.. Så lyder det som en succes.

Jeg ville selv uden tvivl blive en bruger af det. Både som turist i det danske land, men også som aktiv i det danske natteliv. Det er super irriterende når jeg er i byen, at 4/5 bartendere ikke kan lave en drink. Jeg har oplevet utallige gange hvor jeg vil bede om en white russian, manhattan eller margarita - men ingen kender disse forholdsvis simple og kendte drinks, og de steder de kender dem koster de 90-120 kroner.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:21
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:22

Det kræver for det første en alkoholbevilling og derefter en tilladelse fra din kommune til mobilt gadesalg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)