Jeg arbejder lige nu i FØTEX, men det er virkelig ikke lige mig.
Det er ikke fordi, at jeg overhovedet ikke vil arbejde med andre mennesker, men jeg føler mig ret utipas der og vil meget hellere arbejde selv for mig selv, men kan sagtens arbejde for andre.
Så jeg ville høre, om i vidste, om der var nogen form for "fritidsjobmulighedr", hvor jeg kan arbejde hjemmefra!
Tjahh, der er affiliate (hvor du laver en hjemmeside og tjener penge gennem reklamer), men det er på ingen måde noget der giver en god timeløn på kort sigt. Det kræver, du bliver god til det og får noget erfaring og virkelig vil det.
Ellers kan jeg ikke umiddelbart se noget der på kort sigt vil kunne give dig en fin timeløn medmindre du fx er god til at skrive tekster eller kan noget med design/programmering.
Hvis du virkelig ikke kan finde på noget andet, så kunne du overveje at blive sælger. Tag kontakt til virksomheder der sælger y produkt eller x service, og hør om muligheden for at sælge deres produkter for z procent i provision. Om du så vil prøve at sælge for virksomheden gennem telefon eller online, er jo op til dig =)
Timelønnen afhænger af dig selv, men vær opmærksom på at det også kan betyde at du arbejder for 0 kroner i timen, hvis ikke du formår at sælge noget.
Med venlig hilsen,
Michael Bruun-Larsen
Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk
Jeg arbejder lige nu i FØTEX, men det er virkelig ikke lige mig.
Det er ikke fordi, at jeg overhovedet ikke vil arbejde med andre mennesker, men jeg føler mig ret utipas der og vil meget hellere arbejde selv for mig selv, men kan sagtens arbejde for andre.
Så jeg ville høre, om i vidste, om der var nogen form for "fritidsjobmulighedr", hvor jeg kan arbejde hjemmefra!
Håber at høre fra jer,
Mathias Kock
Jeg havde selv det samme ønske som ung (og for den sags skyld også sidenhen, når økonomien var presset), men det er desværre ikke særlig realistisk. For tro mig, så havde jeg fundet frem til "løsningen" :-). Affiliate/Adsense-indtjening er din bedste mulighed, men som en anden Amino nævnte, så kræver det hårdt arbejde, før du begynder at tjene penge!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Da jeg startede min 2. virksomhed, supplerede jeg indtægterne med at arbejde med telefonsalg.
Først arbejdede jeg for at telemarkering firma, hvor jeg sad på deres kontor om aftenen, og senere begyndte jeg at ringe for Jyllands-Posten. For JP sad jeg hjemme og ringede, og de betalte telefonregningen. Det var ikke en guldgrubbe, men meget lærerigt.
Da jeg startede min 2. virksomhed, supplerede jeg indtægterne med at arbejde med telefonsalg.
Først arbejdede jeg for at telemarkering firma, hvor jeg sad på deres kontor om aftenen, og senere begyndte jeg at ringe for Jyllands-Posten. For JP sad jeg hjemme og ringede, og de betalte telefonregningen. Det var ikke en guldgrubbe, men meget lærerigt.
Mvh Carsten
Yes, jeg har også arbejdet 6 måneder i et Callcenter, men det er da godt nok kun langt værre end at arbejde i et supermarked. Det er simpelten det mest ulidelige og opslidende job, jeg nogensinde har haft!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Yes, jeg har også arbejdet 6 måneder i et Callcenter, men det er da godt nok kun langt værre end at arbejde i et supermarked. Det er simpelten det mest ulidelige og opslidende job, jeg nogensinde har haft!
For mig var det super spændende og lærerigt. Jeg lærte virkelig meget, og det gjorde at jeg ikke var det mindste nervøs over at gribe telefonen og lave kanvas kald for mit eget firma.