Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Mail Chimp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 34
Fra  MyKidsDeal Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Er der nogen, der kan hjælpe mig med Mail Chimp?

Jeg forsøger at opsætte mit nyhedsbrev i Mail Chimps 'Drag & Drop' editor - den skabelon, der hedder Right Sidebar Layout. Det går alt sammen rigtig fint - lige indtil mailen ankommer til min indbakke. Så har sidebaren flyttet sig ned, så den står under teksten, der står til venstre på siden - men fortsat som en 'højre sidebar' ...

Jeg synes, at jeg har prøvet alt, men intet virker :-(

De bedste hilsner

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skyldes formodentlig at der ikke er plads nok i din mailklients vindue til at vise sidebaren. Templaten er så formodentlig kodet således at den wrapper rundt og placerer den nedenunder Test det eventuelt ved at åbne mailen i din e-mail klient i et breddere vindue. :-)

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 34
Fra  MyKidsDeal Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svar - sikke noget rod, det kan man jo ikke bede sine kunder om at gøre :-)

Men jeg prøver, om det kan virke for mig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har selv arbejdet i Mail Chimp, og min erfaring er desværre at Mail Chimps egne templates ikke er særlige gode - især ikke hvis man ønsker en ensartet mail i alle mailklienter.

Hvis du kigger på kildekoden er der to fundamentale "NOT do dos"

1) CSS er ikke inline

2) Alt er bygget op i divs og ikke i tabels

Den bedste langsigtede løsning, hvis du vil sende en flot mail til alle mailklienter, er at få lavet en ren template fra bunden. Det er i hvert fald min personlige mening.

VH

Vivi Gamskjær Vroue

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 34
Fra  MyKidsDeal Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Vivi

Tak for svar.

Det vil sige, at jeg ikke kan bruge noget som helst af det, de har liggende på deres hjemmeside? Eller?

De bedste hilsner

Salma

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har meget svært ved at tro på at mailchimp skabeloner ikke er css inline. Jeg arbejder ikke selv i mailchimp men Du kan jo evt. prøve at tage kildekoden fra din email og bruge mailchimps eget værktøj http://beaker.mailchimp.com/inline-css
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug os - vi leverer bedre og hjælper vores kunder :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)