Lige et par hurtige:
• Fint, indbydende layout
• Jeg savner information om jer og jeres baggrund. Troede lige at jeg kunne finde det under "Personlig information" ... måske I iøvrigt skulle omdøbe dette punkt til "Min profil" eller lign.
• Jeg savner mere information om "vores dygtige skribent team". Er de f.eks danskere eller udlændinge ...
• Jeg savner referencer/testimonials. Hvis ikke I har nogle endnu så kør en måneds tid med max. rabat på alt.
• Kunnne være godt med nogle eksempler på linkbuilding, så man kan se at jeres arbejde virker. Evt. med nogle før og efter google ranks grafer eller lign.
• Når I har et menu punkt (i bunden) der hedder "Tilbud" virker det ikke godt at det ikke har noget indhold. Det viser at I kører tilbud men bare ikke lige nu, så hvis jeg var på udkig efter SEO ville jeg nok vente en uges tid og tjekke ind igen (hvis ikke jeg så imellemtiden havde glemt alt om det).
Held og lykke!
Hej,
Mange tak for et godt input, det er skønt at du tager dig tiden til det!
Jeg er helt enig med hensyn til informationer om os. Det er noget der vil skabe tryghed hos kunderne, og samtidig noget som der vil være godt for kunderne at kunne læse!
Informationer om skribent teamet – super god idé! Det tager jeg med ned i notaterne!
Vi har faktisk en referenceside hvor vi lige nu har 2 referencer – der er flere på vej! Du får lige et link her: http://seeup.dk/content/4-vores-referencer. Den er nok lidt svær at finde, eftersom den ligger i vores menu nederst, den skal naturligvis op, for vi skal jo vise hvad vi kan! Noteret!
Jeg er helt enig med nogle gode billede eksempler, og det er faktisk noget vi er begyndt at arbejde lidt på!
Som sagt tidligere i tråden, så er vores ”Tilbud” side ikke klar endnu, og det er simpelthen derfor der ikke er noget at finde. Vi er dog i gang, så inden længe vil der være nogle gode tilbud!
Endnu engang tak for et rigtig godt input!
Fortsat rigtig god dag!
Mvh
Kristian