Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg forbedre min webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere benyttet mig af dette forum for at modtage feedback af min webshop www.mobil4u.dk . Dette har i den grad været positivt for mig med rigtig mange gode forbedringsforslag. Jeg er nu nået til det punkt hvor det er svært for mig at se hvad jeg kan forbedre (uden på nogen måde at være selvfed). Men man når bare til et punkt hvor man ikke selv kan se de fejl og mangler der evt. er på siden. Derfor vil jeg meget gerne have nogle friske øjne til at kigge på siden.

Jeg vil derfor meget gerne have jeres vurdering af hvad i synes der mangler på siden og hvad der ikke fungerer. Hvad kan jeg gøre for at gøre oplevelsen for de besøgende bedre, og øge andelen af kunder der ligger en ordre ved besøget.

Alt kritik både positiv og negativ modtages meget gerne.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:29

I had a quick look, it looks good, I can usually come with some feedback right away, but I like it :)

Good luck with it

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 08:48

Thank you for your feedback. I am satisfied with the fact that you like the webshop. Smile 

ut i hope somebody can find a thing or two where i can improve my site......Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:20
En fin webshop. Jeg synes at du skal vælge en anden farve end den sorte øverst. Måske gøre den hvid, og så sørg for at logoets tekstfarve bliver sort.

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 09:33

Hej Kasper

Jeg har faktisk overvejet det, men jeg tror ganske enkelt at helhedsindtrykket på siden bliver alt for lyst. Siden er meget i lyse farver i forvejen, så synes den sorte farve i haeder og footer er med til at skabe lidt kontrast til de lyse farver.

Men tak for din mening! Smile

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 11:14

Hej Kenneth,

Din webshop ser udemærket ud men måske kan du forbedre disse:

- Gør din tekst mindre som er på forsiden ( mener at det højst må være 3-400 ord for at få det optimale googe optimering)

- Smid flere varer ind på forsiden.

- Lav nogle 'HOT TILBUD'

- Sats mere på markedsføring ( ingen besøgende = ingen salg)

Mv
Www.chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:21

Nu er det rent kosmetisk og har nok ingen videre betydning.

Nederst på siden ved "Leder du efter........" Hiv teksterne helt op under dine overskrifter. Har du problemer med dette så tryk CTRL+Enter så rykker du kun en linje ned, i stedet for 2.

http://mobil4u.dk/14-datakabler - "Mit mærke mangler" står skævt i forhold til dine andre logoer. Og gør de også på alle de andre sider.

Går du ind under "Øvrigt tilbehør" ja og andre sider, så kan man næsten ikke læse din tekst med grå farve, hvor der står "Der er 13 produkter."

Det er bare lidt små ting. Håber du kunne bruge det til noget :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:26

siden er egentlig fin nok som førstehåndsindtryk - men som andre skriver så skal du have noget trafik.

du kan evt. uploade en 300 ord artikel på shopbase.dk og få udgående link på de søgeord du selv vil ranke på, for på den måde at ligge bedre i søgemaskinerne - desuden kan du signe op til mit nyhedsbrev gratis med specielle tilbud kun fra webshop butikker - skriv til mig hvis du vil høre mere :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 11:56

Hej Kenneth,

Jeg kan faktisk lide din hjemmeside og også de sorte over og underheads. De viser logoen frem og kontrasten er efter min smag. Nu er det personligt valg. Jeg vil anbefale at afsnittet "dine fordele" ligger under en overhead, da de fylder meget på forsiden og endelig ikke er meget relevant for kunder i første omgang. Flere varer kan står på forsiden. Jeg ville spørge hvis du har lyst til at fortælle om hvad du har givet i pris for at have hjemmesiden bygget? 

mvh

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 12:00

Jeg kan ikke sende dig en PM, du har åbenbart slået denne mulighed fra. Slå dette til eller giv mig din mailadresse så skal du få denne information.Wink

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)