Jeg har tidligere benyttet mig af dette forum for at modtage feedback af min webshopwww.mobil4u.dk . Dette har i den grad været positivt for mig med rigtig mange gode forbedringsforslag. Jeg er nu nået til det punkt hvor det er svært for mig at se hvad jeg kan forbedre (uden på nogen måde at være selvfed). Men man når bare til et punkt hvor man ikke selv kan se de fejl og mangler der evt. er på siden. Derfor vil jeg meget gerne have nogle friske øjne til at kigge på siden.
Jeg vil derfor meget gerne have jeres vurdering af hvad i synes der mangler på siden og hvad der ikke fungerer. Hvad kan jeg gøre for at gøre oplevelsen for de besøgende bedre, og øge andelen af kunder der ligger en ordre ved besøget.
Alt kritik både positiv og negativ modtages meget gerne.
Jeg har faktisk overvejet det, men jeg tror ganske enkelt at helhedsindtrykket på siden bliver alt for lyst. Siden er meget i lyse farver i forvejen, så synes den sorte farve i haeder og footer er med til at skabe lidt kontrast til de lyse farver.
Nu er det rent kosmetisk og har nok ingen videre betydning.
Nederst på siden ved "Leder du efter........" Hiv teksterne helt op under dine overskrifter. Har du problemer med dette så tryk CTRL+Enter så rykker du kun en linje ned, i stedet for 2.
siden er egentlig fin nok som førstehåndsindtryk - men som andre skriver så skal du have noget trafik.
du kan evt. uploade en 300 ord artikel på shopbase.dk og få udgående link på de søgeord du selv vil ranke på, for på den måde at ligge bedre i søgemaskinerne - desuden kan du signe op til mit nyhedsbrev gratis med specielle tilbud kun fra webshop butikker - skriv til mig hvis du vil høre mere :)
Jeg kan faktisk lide din hjemmeside og også de sorte over og underheads. De viser logoen frem og kontrasten er efter min smag. Nu er det personligt valg. Jeg vil anbefale at afsnittet "dine fordele" ligger under en overhead, da de fylder meget på forsiden og endelig ikke er meget relevant for kunder i første omgang. Flere varer kan står på forsiden. Jeg ville spørge hvis du har lyst til at fortælle om hvad du har givet i pris for at have hjemmesiden bygget?