Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej. Hvordan får man kontakt med en GROSSIST.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Som overskriften lyder, så står jeg og mangler en grossist. Jeg mangler en leverandør, som sælger kasketter, huer og caps osv. Jeg vil høre nogen af jer herinde, om i ved hvordan man får kontakt til sådan en grossist, som sælger disse vare. Jeg har prøvet at google det lidt, men finder ikke rigtig noget relevant. 

Med venlig hilsen

Kenneth NJ

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er meget simpelt, du finder en og kontakter DemSmile

Jeg har hjulpet flere firmaer med at finde nye grossister. Nu er jeg ikke lige inde på "Caps"- markedet, men du kan finde dem på flere måder.

Du kender vel nogle mærker, designs mv. (dem der producerer kasketter osv.), find deres firma adresser og kontakt dem. Hør om de sælger til mindre firmaer, som dit. Der er mange udenlandske firmaer, du med fordel kan lave aftaler med i specielt, Sverige, Tyskland, Holland). Jeg hjalp forleden en af mine venner med at finde nogle legetøjsfabrikanter i Holland og sverige, som sælger på nedenstående vis.

En fordel for dig kunne være, at finde nogle der kan sende Deres varer direkte til kunden, så du slipper for et varelager. Dvs. du får en ordre og modtager betaling, og du sender ordren videre til grossisten, som sender den direkte til kunden.

Håber dette svar har hjulpet dig.

Mvh. Steen, Topvirk.

 

 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nygaards:
hvordan man får kontakt til sådan en grossist

Ja - du googler videre. Det er slet ikke nok, at google det 'lidt' - det tager LANG tid at finde de rigtige leverandører. Og du skal ikke forvente, at der er nogen, der fortæller dig, hvor de køber deres varer henne, jeg fortæller i hvert fald ALDRIG, hvilke leverandører, jeg bruger.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give Kirsten ret, det tager rigtig lang tid at finde grossister på Google, særligt indenfor specielle nicher - virker ofte hurtigere at finde dem via andre kanaler... Har over årerne sat mig selv den opgave for, at finde pålidelige og interessante grossister, leverandører, distributører og dropshippere m.v., og har efterhånden fået lagt en del af dem ud på Blogtrend.dk... Har dog forsat et stort arsenal af grossister m.v. der endnu ikke er listet på siden, men som vil komme på løbende, så måske du kan finde noget relevant der :o)

 

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg fortalte, kan du bruge dropshipping, hvor du ikke selv behøver at have varene fysisk.

Her kan du foruden få lidt hjælp til at find grossister med dropshipping: http://dropshipbase.dk/ 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du er velkommen til at kontakte mig - jeg har selv import og evt. også andre kontakter som du kan bruge.

Med venlig  hilsen

Morten

Designheroes.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)