Hej alle Amino-studenter! Jeg håber med dette indlæg at høre lidt om hvad du laver ved siden af studiet? Og om du er glad for det. Som man kan læse i min profil står der lidt om hvad mine planer for fremtiden er og så videre. Jeg kunne rigtig godt tænke mig studiejob som på en eller anden måde matchede nogle af de ting jeg skal i senere hen i livet. Mest for at få en fod ind i branchen, og have en bedre mulighed for at opbygge netværk. Hvad har du gjort for at få dit ''drømme'' studiejob? Jeg håber meget på at høre fra dig, og forhåbentlig deler du lidt ud af dine erfaringer :) //Tobias Lund Nielsen |
Hej Tobias,
Jeg er igang med at uddanne mig til Serviceøkonom med speciale i Sociale medier, og kører ved siden af mit studie eget firma samt et bi job på en lokal tank. Fordelen ved tank jobbet er at jeg mellem kunderne har tid til at sidde og arbejde med projekter i mit eget firma samt evt. læse lektier hvilket er super rart at kunne gøre samtidig med at man tjener lidt penge på det :)
Dog er jeg fra den 20 Januar også blevet ansat i et lidt større marketings / web bureau hvor jeg skal til at lave noget arbejde for dem. Det er super fedt da det både har relevans for mit studie samt for mit eget firma. Samtidig giver det forhåbentlig også et rigtig godt netværk som vil være rigtig brugbart når jeg er færdig med min uddannelse.
Så jeg mener ihvertfald at jeg har fundet mit "Drømme" studie job(s).
MVH
Mark