Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel Computer Gaming

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt gået!

Hvad kalder I jeres A/S firma?

Fra Rømø
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:04

Teamet hedder mYm - meet Your makers, firmaet bag hedder Regroup Esports A/S

Fra Rømø
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:52
Er der virkelig ingen der vil have åbnet op for deres produkter i 24 mulige lande, inkl Øst landene, Asien og hele europa? Hos en af de målgrupper med flest penge m.m. Det lyder jo helt tosset :)

Smid en besked til mig vedr. spørgsmål og som sagt så laver vi en amino deal og ikke en faktura på en million om måneden ;)

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:17
Undskyld hvis jeg er uhøfligt, men det virkersom jeres indgangsvinkel er at jeres produkt er så godt at det kan bruges til markedsføring af alt.

Jeg ville normalt forvente i selv havde skitseret en kilde til jeres indtægter som i ville markedsfører jer imod upstream i værdikæden (hvis der er noget der hedder det) .. hvad kan i troværdig tilbyde og hvem kan seriøst bruge dette (har ikke noget bud selv)? Uden at klantre jeres produkt tror jeg ikke det ville være mindre upstarts virksomheder, men derimod noget i retning af firmaer der sælger ting der relatere sig til gaming ... hardware/accessory producenter i skulle henvende jer til .. sandberg, logitech, icemat, kiss?

Måske ville det være fremmende for markedsføring at man viste:
- hvad spil genre bliver ens navn forbundet med. Der er rent faktisk folk der ikke spiller counterstrike og væmmes ved det. måske har i andre 'produkt typer' at sælge end den gamle CS slager sang.

- hvor bliver det vist / hvordan ..

- hvad lande/ evt. mulighed for enkelt lande?  Det nok et fåtal herinde der er world wide .

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:24
Haha, skide godt Mark. Jeg kan sgu huske i gamle dage, da MYM var de lidt sjove drenge som vi andre grinte af. Come on, hvem ser esports potentialet i at hoppe rundt i reflekstøj? Hvor er jeg super glad for, at I har gjort mine lettere lårbaskende grinagtigheder til skamme. Det er sgu godt gået af jer.

Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:18

Hej Mark. Jeg er en fyr på snart 28 år, der har spillet computer siden jeg fik min første Amiga som knægt. Jeg er rigtig dygtig og slår de fleste i danmark i de fleste spil.... for at gøre en lang historie kort. Jeg vil gerne vide om du har kontakter til nogle af disse "Gaming teams" da jeg godt kunne tænke mig at leve af at spille computer. Eller om du har nogen idé om HVORDAN man finder sådanne teams og kommer i betragtning til at joine dem.

Hvis nogen andre er intereseret i en god gamer, eller kan henvise mig til nogle teams må i meget gerne skrive.

MVH Brian.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:38

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:45

I er godt opmærksomme på at I skriver i en tråd der er over 3 år gammel?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:47

Ischiel kan vel stadigvæk godt bruge mit svar  Hmm

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:53

Naturligvis kan han det - Det var også bare hvis han ikke havde været opmærksom på det og måske forventede svar fra den oprindelige tråd Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)