Hvad er det som holder de store Danske investorer/partnere væk og som er så afskrækkende ved computerspil, det er jo ligesom kommet for at blive og det er ikke længere noget som kun er for nørder. Eksponerings mulighederne er jo enorme og det burde ikke være et assosiations problem eller er det danske marked bare ikke klart endnu? Vi har for ca. 2 år siden måttet erkende at det er i udlandet det sner og kun hos de store virksomheder det sner og mere eller mindre opgivet Danmark og Dansk erhvervsliv. Og så er det at vi, som danskere, gerne vil være helt fremme i skoene teknologisk set og bryster os af hvor godt det går, men vi er ikke villige til at investere i den ungdom og deres livstil. Jeg kunne godt tænke mig lidt input fra jer ivæksættere og jeres synspunkter derpå, hvis ikke andet så måske for at udvide min horisont lidt, da jeg nok er ret indavlet og naturligvis ser ting på en anden måde da jeg er i det miljø 24/7. Det ska llige siges at virksomheden drives som enhver anden virksomhed og slet ikke på det plan som computerspillere er eller kører deres daglidag, vi har sælgere, PR og kommunikations og regnskabs folk og når vi sælger os selv bliver det gjort yderst professionelt og på et plan hvor selv hr og fru hansen kunne være med, så det kan ikke være et forståelses problem, med mindre det er noget der ligger til den danske natur ;) |
Det ville i hvert tilfælde gøre det lidt nemmere at kommentere på det.
(jeg har en ide om det, men bare sådan for en god ordens skyld så vi alle er med på det)