Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt kontor i Aalborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg leder efter en mindre/lille virksomhed, der mangler et par kontorpladser.

Jeg har kig på nogle fantastiske lokaler i Nørresundby (Aalborg), hvor jeg regner med at kunne etablere 3-5 kontorpladser - dog helst kun i 2 firmaer, da jeg så tænker at lave egen indgang (der er to døre til lejemålet).. Jeg vil gerne leje dem alle - undtagen ét (til mig selv) ud.

Lokalerne ligger lige ud til en rigtig befærdet vej - faktisk hovedvejen i Nørresundby. Store vinduer, som er mulig at lave reklame på. Markedsføring er også muligt ved skilt ud til vejen. 

En perfekt lokation, hvis du ejer en webshop: Lige ude foran døren har Post Danmark en postkasse.. Så kan du lige træde ud og sende dine kunders ordre afsted.

Udover kontorpladserne regner jeg med at etablere et mødelokale.


Jeg regner med en pris på cirka 1500 kroner om måneden. Hertil kommer forbrug, som jeg endnu ikke ved hvor meget bliver.

Lad mig høre fra dig, hvis du skulle være interesseret, så kan vi snakke videre om det. Det er et nystartet projekt :)

God dag!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke på udkig efter en kontorplads eller noget, men jeg kunne godt tænke mig at spørge ind til hvor lokalerne helt præsis ligger. Du skriver "faktisk hovedvejen i Nørresundby", men det fortæller jo ikke meget.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovedvejen er ment som Østergade :-)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Muse Captain Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Noget nyt. Kan du fortælle lidt nærmere om hvor langt du er kommet i forhold til dine planer med kontor, priser, faciliteter etc.?

Mange hilsner

Anders Baden Nielsen
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Nej, desværre ikke. De lokaler jeg kiggede på, er ikke til leje mere, så jeg leder nu efter nye lokaler der kan omdannes til et kontorfælleskab :-)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)