Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping og udsolgte varer...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tænkte på, her fra morgenstunden, at hvis man nu benytter dropshipping som en måde at sælge varer på i en netbutik, men at ens leverandør så pludselig ikke forhandler en bestemt vare længere, selvom man fortsat annoncerer den i egen butik, hvad gør man så? Hvad gør du eventuelt, såfremt du er erfaren mht. dropshipping af varer? Er inde i denne verden, men det spørgsmål her synes jeg alligevel ikke selv at kunne besvare :o)

 

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest anbefalelsesværdige svar vil naturligvis være at du indkøber et lille varelager så du aldrig vil stå i denne situation.

Ud over det, kunne du prøve at sørge for at alt du sælger bliver solgt af flere dropshipper firmaer.. Dette er selvfølgelig nok ikke helt så ligetil hvis du sælger et mærke rpodukt, men ellers udemærket løsning. 

jeg har peronligt selv oplevet denne problematik, og jeg valgte at returnere pengene med det samme, men en undskyldning om at der var desværre sket et uheld, og vi havde ikke flere på lager pt. 

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenny

Mange tak for hurtig svar :) Forestillede mig nok, at det var en fremgangsmåde, altså det med undskyldningen og selvfølgelig returnering af betalingen selvfølgelig.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke kommet i gang med dropshipping, men det er vel ikke anderledes end hvis du selv sender varerne. Det er jo dig kunden handler med, og ikke din leverandør.

Så du skal jo egentlig bare kontakte kunden og forklare sammenhængen, og tilbyde en alternativ vare, eller at ordren slettes. Alt efter hvad kunden vælger, så går du videre derfra.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)