Hej alle Amino'er, |
nevermind
Hej alle Amino'er, |
Jamen du har jo næsten selv svaret på spørgsmålet... Ja, du skal tegne udvidet dækning i dit forsikringsselskab. Det er ikke udelukkende et spørgsmål om hvorvidt du tager afsted for at arbejde eller holde ferie, men mere om der overhovedet vil være arbejde under dit ophold i udlandet. Du skriver at du tager PC og mobil med for at ordne erhvervsmæssige ting, ergo arbejder du. Hvis du bare skulle mødes med en forretningsforbindelse i udlandet i 10 min, skulle du også have en udvidet dækning. Vi har set eksempler i branchen, hvor freelance fotografer ikke har fået dækning fordi de havde taget billeder og uploadet til deres hjemmeside under ferien. Det er altså underordnet hvorvidt du rejser som selvstændig erhvervsdrivende eller lønmodtager, arbejde i udlandet ER arbejde i udlandet. |
Hvis du ikke rejser ofte på forretningsrejse og ikke skal være væk i meget lang tid, så tilbyder Gouda en dagspris på 62 kroner pr person for rejser i hele verden (52 for EU). |
Hej Ib Leif, Har du set at der er kommet en ny "spiller" på markedet hvad angår rejseforsikring? Dansk Rejseforsikring tilbyder som jeg kan se en pris på 49 kr pr dag på erhvervsrejser og dækningerne ser ud til at være i orden (På niveau med Gouda og Europæiske). De virker generelt til at være ret gode og billige på erhverv- og ferierejser. |
Hej Palle Velkommen til amino. Det anses generelt som dårlig stil at reklamere for egen virksomhed, eller en virksomhed man har relation til, i skjul. Det er helt ok, hvis man selv har en virksomhed der kan levere det en bruger efterspørger at man nævner det - selvfølgelig. Men det der med at gøre det i skjul, det er meget dårlig stil. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men når jeg kan se du lige er blevet bruger herinde, dit første indlæg er reklame for en virksomhed, i en gammel tråd, der ellers var død, så kan jeg kun se en grund til det. |