Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DMortensen:

Er der et webhotel i vil forslå?

Det afhænger af, hvilket webshop-system du bruger. Hvis du bruger Magento som webshop-system, kan jeg varmt anbefale magentohotel.dk.

Hvis du bruger et webshop plugin til WordPress f.x, vil jeg tror du kan bruge med Meebox eller Unoeuro.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:47

DMortensen:
Køber jeg mit domæne igennem et webhotel, og så er jeg tvunget til at bruge dem fremover?

Du kan også i første omgang købe domænet hos GratisDNS og efterfølgende pege det mod den udbyder du ønsker! 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:48

Henrik Nielsen:
Du kan også i første omgang købe domænet hos GratisDNS

er der vel ingen ide i hvis man kan købe et webhotel med domæne for halvdelen af hvad domænet koster hos gratisdns

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Henrik Nielsen:
Du kan også i første omgang købe domænet hos GratisDNS

er der vel ingen ide i hvis man kan købe et webhotel med domæne for halvdelen af hvad domænet koster hos gratisdns

Det kommer an på så meget. Dit .dk domæne hos GratisDNS koster dig 45-kroner efterfølgende om året. 

GratisDNS er meget politisk aktive, og arbejder for fornuftige tiltag på området, så jeg støtter dem med alle mine domænekøb, det koster et par kroner ekstra i oprettelse, men det kan godt leve med.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 00:00

Kasper Grubbe:
GratisDNS er meget politisk aktive, og arbejder for fornuftige tiltag på området

øhhh forklar mig lige det? alle .dk koster 45 kr efterfølgende om året, intet at gøre med hvor du køber det.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:08

Søren.Pedersen:

Kasper Grubbe:
GratisDNS er meget politisk aktive, og arbejder for fornuftige tiltag på området

øhhh forklar mig lige det? alle .dk koster 45 kr efterfølgende om året, intet at gøre med hvor du køber det.

Du behøver blot at følge @peterczar på Twitter for at finde ud af hvad han gør for branchen. Og jeg er sikker på at resellers får lidt for at sælge ydelsen, måske kun første salg, det ved jeg ikke. Du kan også se lidt om Peter Larsen her: http://www.prosa.dk/aktuelt/prosabladet/artikel/artikel/det-hemmelige-firma-fra-samsoe/

Og jeg skal kun læse én gang om smarte hosting firmaer, før jeg ikke har lyst til at bestille gennem dem, det kan du se under "den luskede hostingfirma" http://wiki.larsendata.dk/wiki/Internetdom%C3%A6ner#Korrekte_oplysninger , dette sker dog ikke så meget mere i Danmark.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle svarene. Man bliver hurtigt klogere her på Amino.

God weekend til jer alle Big Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)