Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorer til blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg er parat til at gå skridtet videre med min blog Eyes of Jenny: eyesofjenny.blogspot.com.

Jeg søger derfor sponsorere til min blog. 

Hvis dette har interesse, se filen nedenfor. 

Er der andre, der har gode råd til, hvordan man får sponsorere til blogs, er de meget velkomne. 

Mvh. Jenny

6862.Til Aminos læsere.pdf

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da en ret flot blog ;-)

Problemet med at begynde at sponsorere, det er at det har en tendens til at sprede sig og så er man ligepludselige bliver kontaktet af en hel masse som vil have sponsoreret alt muligt og så går det ud over indtjeningen.

Syntes dog at bloggen er ualmindelig godt lavet og der er masser af fans kan jeg se.

Jeg vil gøre en undtagelse og give et domænenavn + gratis webhotel plads til din side.

Kig evt. forbi http://www.linuxwebhotel.dk og send mig en besked hvis det har interesse.

Jeg forventer ikke nogen reklame på din side, men vil værdsætte at du nævner på din facebookside hvem der har givet sponsoratet.

Kan også bare pege et domænenavn til blogspot hvis du ikke vil sætte en wordpress op på et webhotel.

Fra Nykøbing f
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:20

Hej

Prøv buzzr.dk

Hilsen Bo

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 20:24

Det er typisk nemt at få fat i bøger og med din blog kunne bøger som "Hæklede dyr" og andet i den genre jo være oplagt ...

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 20:28

Hej Peter 

Mange tak for dit svar :) 

Jeg ved ikke så meget om webhoteller og domænenavne. Vil du fortælle mig mere om det? Kan jeg evt. beholde mine faste læsere eller hvordan? 

Mvh. Jenny

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 20:29

Ja det kunne være meget oplagt :) Hvem tror du, jeg skal kontakte i den forbindelse? 

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 20:31

Jeg har været ved at tjekke det ud. Ved du, om der er noget  jeg skal være særlig opmærksom på? - eventuelt nogle utydelige krav. 

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 20:32

Nå, det blev lidt rodet. Jeg håber, I kan se, hvem de forskellige svar er til :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 20:52

Jennysiers:

Nå, det blev lidt rodet. Jeg håber, I kan se, hvem de forskellige svar er til :)

Hej,

Velkommen til amino.

Du kan gøre det mere overskueligt ved at citere amino brugerenes indlæg ved at trykke "Svar" på det ønskede indlæg og derefter citér. Altså ligesom jeg har gjort i dette tilfælde.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)