Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video site som Youtube men med medlemsområde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kunde skal have mulighed for at vise videoer på deres hjemmeside men det må kun være for medlemmer. Er der et site som youtube der har mulighed for at låse vidoerne inde så de kun kan ses med dem man giver lov?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 10:53

Jeg er ret sikker på Youtube kan dette. Du kan sætte videoerne til kun at blive set af nogle profiler eller kun af brugere med link osv. :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:14

Hej Niels.

Det er forholdsvis simpelt at programmere sådan en funktion, med forbehold for alle de ting der kan komme udover dog. :)

Alternativt hvis de har en hjemmeside i wordpress kan dette også nemt ordnes med et plugin og lidt finesse.

Mvh.
Casper Fischer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:17

Casper Fischer:
Alternativt hvis de har en hjemmeside i wordpress kan dette også nemt ordnes med et plugin og lidt finesse.

Den bliver lavet i Umbraco og er næsten færdig :) så jeg må bare nøjes med lidt finesse.

Men jeg må lige dykke længere ned i youtube

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 15:53

Hej Niels

Du kan også prøve at tjekke vimeopro.com

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:46
Hej Henrik

Tak for tippet med vimeo. Det tester jeg lige.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)