Video site som Youtube men med medlemsområde
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Min kunde skal have mulighed for at vise videoer på deres hjemmeside men det må kun være for medlemmer. Er der et site som youtube der har mulighed for at låse vidoerne inde så de kun kan ses med dem man giver lov?
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Jeg er ret sikker på Youtube kan dette. Du kan sætte videoerne til kun at blive set af nogle profiler eller kun af brugere med link osv. :)
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
04-01-2013 kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Niels.
Det er forholdsvis simpelt at programmere sådan en funktion, med forbehold for alle de ting der kan komme udover dog. :)
Alternativt hvis de har en hjemmeside i wordpress kan dette også nemt ordnes med et plugin og lidt finesse.
Mvh. Casper Fischer
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Alternativt hvis de har en hjemmeside i wordpress kan dette også nemt ordnes med et plugin og lidt finesse.
Den bliver lavet i Umbraco og er næsten færdig :) så jeg må bare nøjes med lidt finesse.
Men jeg må lige dykke længere ned i youtube
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Hej Niels
Du kan også prøve at tjekke vimeopro.com
Bedste hilsner
Henrik Thinggaard
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Hej Henrik Tak for tippet med vimeo. Det tester jeg lige.
Svar