Jeg har i forbindelse med opstart af mine virksomheder undret mig over at der ikke findes nogle hjemmesider eller databaser, hvor man kan få et overblik over hvem der er leverandører indenfor de forskellige områder. Jeg har selv tærsket google igennem for at finde forskellige leverandører, og har også ofte læst herinde at folk søger en leverandør.
Jeg er derfor igang med at udarbejde en hjemmeside, som efter planen skal indeholde alle tænkelige levandører indenfor alle områder.
I den forbindelse ville jeg hører jeres meninger omkring dette, både på ideen om en samlet database generelt, men også om det er noget i vil bruge? her både som nystartet virksomhed men også som allerede etableret virksomhed, som søger nye og forbedrede leverandøraftaler.
Jeg ser meget frem til at høre jeres meninger!
mvh. Steffen
Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på
Jeg tror helt klart at mange "begyndere" vil bruge sådan en database da rigtig mange af spørgsmålene på amino omhandler leverandører af dit og dat. Så bare i arbejdstøjet :-) og held og lykke med projektet.
Det lyder da som en god ide, men jeg tror også at det er et ekstrem omfattende stykke arbejde og du skal jo også løbende vedligeholde det hele og opdatere og fjerne leverandører. Når det så er sagt, hvis det lykkes dig at lave en ordentlig hjemmeside ville jeg da selv bruge den. F.eks i min branche sælges der allemulige ting og nogengange kan det være en jungle at finde rundt i leverandører, især fordi man sjældent har lang tid til at sidde og lede på google og andre steder.
Hvordan ville du tjene penge? ...skal leverandøren betale, eller skal jeg betale for at bruge din service ?