Hej Aminoer Vi er en virksomed som sælger Infravarme Infrarøde varmepaneler i Skandinavia, primært i Danmark og Norge ( jeg er Norsk). Vi har i dag en hjemmeside www.infravarme.com lavet i wordpress af os og en tidligere samarbejdspartner. Vi vil i løbet af de næste måneder lave en ny hjemmeside, og vil meget gerne komme i kontakt med nogle som kan hjælpe os med dette. Om vores nye hjemmeside skal være i wordpress, joomla eller noget helt tredje er vi svært åbne for Kontakt mig gerne på mail cathrine@infravarme.com |
Hej Cathrine
Hos Danhost kan vi levere jer en sikker CMS-løsning, bygget i vores eget CMS, hvor i får en særdeles brugervenlig hjemmeside med et tilhørende unikt og personligt design til jeres forretning.Jeg vil meget gerne vise dig en demoversion af hvordan en hjemmeside administreres via vores CMS-system. Du kan evt. selv klikke ind og opleve hvor let det er. Ring gerne til mig på 87 11 87 87 hvis du vil høre nærmere om, hvordan du håndterer administrationen.
demo.cms01.danhost.dk/admin
Brugernavn: demo
Password: demo123456
Vi kører med et kampagnetilbud på 4.995,- ex. moms, for et helt webdesign + selve programmering og opsætning af jeres hjemmeside i netop den stil i ønsker det. Ønsker i at tage imod vores løsning, vil vi i første omgang lave et designudkast til jer, hvor i kommer med jeres rettelser og tilføjelser. Når i er helt tilfredse, påbegynder vi programmeringen efter vi har registreret betalingen. Dvs. at hos Danhost betaler i ikke før i er tilfredse.
- Månedligt abonnement 249,-/mdr.
- 1. klasses kundeservice
- Prisen er inkl. hosting
- Ingen bindingsperiode
- Indbygget funktion til søgeordsoptimering i form af metatags, brugerdefinerede URL's m.m.
Har i på nuværende tidspunkt gjort jer overvejelser ang. designønsker? Hvis ikke vil vi gerne komme med vores designforslag som professionelt kan understøtte jeres forretning.
Du kan evt. kontakte mig på salg@danhost.dk
De bedste hilsner
Kathrine, Danhost