Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker kontakt med webdesigner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Infravarme Scandinavia ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er en virksomed som sælger Infravarme Infrarøde varmepaneler i Skandinavia, primært i Danmark og Norge ( jeg er Norsk). Vi har i dag en hjemmeside www.infravarme.com lavet i wordpress af os og en tidligere samarbejdspartner. Vi vil i løbet af de næste måneder lave en ny hjemmeside, og vil meget gerne komme i kontakt med nogle som kan hjælpe os med dette. Om vores nye hjemmeside skal være i wordpress, joomla eller noget helt tredje er vi svært åbne for

Kontakt mig gerne på mail cathrine@infravarme.com

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:02

Hej Cathrine

Hos Danhost kan vi levere jer en sikker CMS-løsning, bygget i vores eget CMS, hvor i får en særdeles brugervenlig hjemmeside med et tilhørende unikt og personligt design til jeres forretning.Jeg vil meget gerne vise dig en demoversion af hvordan en hjemmeside administreres via vores CMS-system. Du kan evt. selv klikke ind og opleve hvor let det er. Ring gerne til mig på 87 11 87 87 hvis du vil høre nærmere om, hvordan du håndterer administrationen.

demo.cms01.danhost.dk/admin
Brugernavn: demo
Password: demo123456 

Vi kører med et kampagnetilbud på 4.995,- ex. moms, for et helt webdesign + selve programmering og opsætning af jeres hjemmeside i netop den stil i ønsker det. Ønsker i at tage imod vores løsning, vil vi i første omgang lave et designudkast til jer, hvor i kommer med jeres rettelser og tilføjelser. Når i er helt tilfredse, påbegynder vi programmeringen efter vi har registreret betalingen. Dvs. at hos Danhost betaler i ikke før i er tilfredse.

Har i på nuværende tidspunkt gjort jer overvejelser ang. designønsker? Hvis ikke vil vi gerne komme med vores designforslag som professionelt kan understøtte jeres forretning. 

Du kan evt. kontakte mig på salg@danhost.dk

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:17

Hej Cathrine,
vi har en del muligheder at vælge imellem, som måske kan have din interesse:

CMS
En komplet side med CMS - nem administration og ikke mindst meget nem SEO af jeres site og artikler. Den store fordel ved systemet er, at det kan udvides med en komplet webshop senere, hvis i skulle få behov for det. Shoppen kan f.eks. sælge B2B (log-in til jeres kunder).

Prisen for CMS er kr. 1.795,- her får du komplet oprettelse og design af sitet - eventuel overflytning af artikler fra jeres nuværende site. De månedlige omkostninger til drift er 0,- når løsningen er betalt er der jeres.

Vores eget site er bygget op om samme system. Du kan se mere her...

Og mere om vores shopløsninger her...

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Infravarme Scandinavia ApS Skrevet kl. 15:29

Hej alle som har kommet med tilbagemeldinger på min henvendelse i forbindelse med "opgradering" af vores hjemmeside www.infravarme.com Vi vender tilbage til jer medio nest uge. Mange tak for mails direkte til min mailboks samt svar herinde på Amino

Ha´en super weekend der udeSmile

Infravarme Scandinavia

Cathrine Johansen

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:03

Hej Cathrine.

Webeo.dk er en nystartet virksomhed, som leverer komplette webløsninger, heriblandt hjemmesider med tilhørende CMS system.
Vi udarbejder gerne din side i Joomla, med en flot og brugervenligt design.

Da vi er nystartet vil vi gerne have nogle flere referencer, og derfor tilbyder vi lige nu -20% på vores pakkeløsninger til alle nye kunder.
Hos os er der ingen månedlige udgifter. Du betaler KUN for hvad du bestiller. 

Du kan se mere info på vores hjemmeside: http://www.webeo.dk hvor du også finder priser og andre produkter.

Mvh. Andreas / Webeo.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)