Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye udfordringer / Salg - Marketing (B2B/B2C). Salgschef / Key Account Manager / Kanvas / Coaching

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler nye udfordringer indenfor salg og markedsføring.

Kender I en som vil se resultater og ønsker en profil med vindermentalitet ?

Kontakt mig hurtigst muligt 52464158 / jensklyhn@gmail.com

Besøg endelig gerne min linkedin profil for yderlig info samt referencer. 

To maintain High energy with the influence of selfdevelopment.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem er jeg? 

* Selvstændig
* Ambitiøs 
* Resultatorienteret 
* Servicemindet 
* Fleksibel 
* Opportunistisk

Desuden, har jeg et stort kendskab til planlægning af strategiske handleplaner og større budgetter med effektiv og målbevist udførelse. Vigtigst er, at jeg udmærker mig med spidskompetence i tekniske detaljer samt "know- how" inden for online markedsføring, ”turn-around” på alle niveauer samt hele salgsprocessen fra potentiel kunde til lukket ordre!

Derudover, opleves jeg med masser af entusiasme og engagement – jeg er ALTID klar til at mestre nye salgsmetoder med humor som vedvarende inspiration. 

Slutteligt bør nævnes, at mine særlige kendetegn er teamplayer og vindermentalitet. Jeg stopper aldrig før målet er nået både salgsrelateret og udviklingsmæssigt.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 12:33

Jeg er bosiddende i Nordjylland dog er dette ikke en betingelse geografisk for samarbejde 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 06:07

Tak for alle henvendelserne. Meget prisværdigt. 

Vil dog gerne efterspørge stillinger med fast lønforhandling og kontraktforhold 

De bedste hilsner,

Jens 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)