Hej |
Søger leverandør af e-cigaretter og tilbehør
- 1
Jeg er ret sikker på at www.condornet.com kan hjælpe dig :-) Jeg har, via en kæde, solgt tusindevis af han e-cig og refiller.. Håber det lykkes |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg har kigget på deret hjemmeside og syntes ikke jeg kunne finde noget om e-cig. Desuden ser det ud som om de mest handler med kæder eller tager jeg fejl? Mvh Kim |
Det kommer selvfølgeligt nok an på hvor mange du køber ad gangen, men hans priser i orden! Vi kører (i butikken jeg taler om) hans ConZept mærke, som jeg også tror du kan købe hos ham.. Mener ikke det er et kædemærke. |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Hej Kim Jeg ved, at de her sælger til sådan nogle som dig, hvis du ønsker en hvis mængde. Mvh. Kiranan |
hej kim. kender en der måske kan gi dig et godt tilbud på e-cig hvis det er kontakt mig i en pb hvis det noget. |
Hej Kim, smid mig en pm med antal etc. kender en forhandler der kan hjælpe dig. vh.Serbasi |
Hej Kim NuMedDamp.dk er en forhandler som søger andre forhandlere til salg af e-cigaretter. Firmaet er seriøs og har en god kontakt til producenten af e-cigaretterne og kan derfor altid hurtigt levere produkter. Og er der andre produkter du er interesseret i, end dem de har på shoppen, kan du altid kontakte dem for en snak. |