Kan bekræfte at download virker nu! |
Tak for oplysningen. Jeg har allerede skiftet billederne i bunden.
Jeg får skiftet de store hurtigst muligt.
Og tak for feedback.
Jens
Tak for oplysningen. Jeg har allerede skiftet billederne i bunden. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tak for jeres feedback. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej Nils Tak for din feedback og i forhold til ovenstående: Ifølge themeforest.net som jo er under Envato, så må jeg gerne bruge de billeder der er leveret når jeg har købt et produkt gennem dem. Jeg må bare ikke kopiere billederne og bruge dem til noget andet. De skriver selv sådan under deres license beskrivelse: For example, if a website template contains photos, those photos can only be used within the website installation; |
Rigtig fin landingpage du har fået lavet dig der, men jeg ville dog ændrer farven på ''Download nu!''-knappen til f.eks. grøn. Med den mørkeblå baggrund i selve feltet til højre er en lyseblå knap simpelthen ikke iøjnefaldende nok efter min mening. Du kan evt. også gøre knappen en anelse større. Om ikke andet ser det da spændende ud, og du må have alt held & lykke med projektet! Med venlig hilsen, |
Den fungerer også her hos mig nu - i Chrome. Måske du var i gang med opdateringer da jeg sidst så på den. Lækker landingpage! |
Alexander: jeg vil prøve at gøre knappen grøn i morgen (i dag senere). |