Tak for input, det er jeg glad for at høre. |
Jeg retter teksten til noget andet end en frugt :-)
Tak for input, det er jeg glad for at høre. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg retter teksten til noget andet end en frugt :-) |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tak |
Den gør jo så bare ar jeg ikke kan hente slideren ![]() |
Kommer fejlen når du vil hente slideren? Jeg testede det da inden jeg skrev indlægget?? Nå jeg kigger på det imorgen. |
Så er diverse fejl rettet og nogle af rådene fulgt. I må meget gerne fortælle om det er blevet bedre og om download funktionen virker nu. Venlig hilsen Jens Andersen |
Tanken er super! Lækker og simpel landingpage. Den fungerer dog ikke i Chrome pt. Men i Safari har jeg ingen problemer. |
Jeg synes den ser helt fin ud, det eneste jeg kan spotte er, at jeg mener "idag" er i to ord. (Overskrift) Mvh Sune |
Find en god og billig backup løsning her!
For mig virker den også helt klar og overskuelig.. den giver mig lyst til at downloade, hvis ikke det lige var fordi at jeg ikke har noget at bruge produktet til. Bedste hilsner Henrik Thinggaard |
Vil Du Tabe 3 - 5 Kilo De Næste 28 Dage? Download gratis Bare Spis Rigtig Mad planen her... du er i gang om 30 sek.