Det er en nem måde at se om siden er indexeret, men betyder der også at den er at finde på ens søgeord, eller bliver søgeord først tilgængelig senere og hvorlang tid vil der går?
Det er en nem måde at se om siden er indexeret, men betyder der også at den er at finde på ens søgeord, eller bliver søgeord først tilgængelig senere og hvorlang tid vil der går?
Ja, hvis Google har indexeret din side, vil du umiddelbart kunne finde den på dine søgeord. Men din placering på søgeord i Google kan variere meget i starten. Benyt evt. et gratis værktøj som Rank Tracker til at tjekke din placering på søgeord.
Mvh.
Martin
Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.
Hvordan sikre jeg mig at Google har indexere undersiderne som jeg har lavet?
Du kan se hvilke sider Google har indekseret ved at skrive "site:clickmate.dk" i søgefeltet uden ""
Jakob Kvist:
Jeg vil gerne om det kunne blive disse side som nye kunder vil finde når de søger på Google.
Hvis du vil kontrollere hvilke sider Google vurderer som de vigtigste for bestemte søgeord, så kan du skrive "site:clickmate søgeord" i søgefeltet, igen uden "" og selvfølgelig med det relevante søgeord.
Om du så ranker tilfredsstillende på dine søgeord er en anden sag, lige nu er alle dine titletags optimeret mod søgetermen "Clickmate CRM System", det tror jeg ikke er det du vil. Samtidig har du en masse Duplicate Content på siden, den svarer både med og uden www uden redirect og selve din url-struktur med session-id giver mulighed/risiko for Duplicate Content. Jeg vil ikke poste eksempler i offentlig forum, men jeg kan få vist dit indhold ved selv at konstruere urls du aldrig har tænkt på, eller drømt om ;-)
Hvis du vil kontrollere hvilke sider Google vurderer som de vigtigste for bestemte søgeord, så kan du skrive "site:clickmate søgeord" i søgefeltet, igen uden "" og selvfølgelig med det relevante søgeord.
Det er da en dejlig nem måde at tjekke Googles vurdering af ens undersider.
Nu skriver i så meget om DC, hvad vil så være anbefalingen, skal jeg bruge www eller uden. Skader der også at have det samme indhold flere steder inden for samme hjemmeside?
Nu skriver i så meget om DC, hvad vil så være anbefalingen, skal jeg bruge www eller uden
Rent SEO-mæssigt er det ligemeget, bare du vælger en af dem. Personligt foretrækker jeg med www, mest fordi de fleste er vandt til at skrive det foran og dermed vil dem der linker til dig sikkert bruge www i overvejende grad. Men med korrekt opsat 301 redirect er det vist en akademisk fordel der er i det :-)
Jakob Kvist:
Skader der også at have det samme indhold flere steder inden for samme hjemmeside?
Ja - og som jeg husker det, så har du det flere steder end du tror, fordi der kan laves forskellige URLs til samme side på dit site.