Og her er svaret: For 5.000,- forventer kunden at få et pænt standard website, med ca. 5 statiske sider hvorfra kunden kan præsentere sig selv og sin virksomhed. Derudover en kontaktformular, et eventuelt logo implementeret oppe i venstre hjørne og måske en nyheds/blog-del, . Kunden forventer også at kunne opdatere sit site selv forholdsvist nemt. Alt sammen noget som kan leveres hurtigt og billigt (2-5.000), af en fornuftig webdesigner, som ikke føler det nødvendigt at spilde kundens tid og penge, med at sidde og finpudse en unik-designet knap i to uger. Ja, sådan er lugten i bageriet |
Tim J. Nielsen:Ralley:Indlægget er lavet for at få et indblik i hvad kunden forventer at få for 5.000,-Og her er svaret:
For 5.000,- forventer kunden at få et pænt standard website, med ca. 5 statiske sider hvorfra kunden kan præsentere sig selv og sin virksomhed. Derudover en kontaktformular, et eventuelt logo implementeret oppe i venstre hjørne og måske en nyheds/blog-del, . Kunden forventer også at kunne opdatere sit site selv forholdsvist nemt.
Alt sammen noget som kan leveres hurtigt og billigt (2-5.000), af en fornuftig webdesigner, som ikke føler det nødvendigt at spilde kundens tid og penge, med at sidde og finpudse en unik-designet knap i to uger.
Ja, sådan er lugten i bageriet
Det kan man enten beklage sig over, eller arbejde ud fra.
Man kan få ting billigt - helt korrekt, men hvis du kigger på martin thorborgs youtube profil, vil du også finde en video, hvor han fortæller hvorfor logoer nogle gange koster flere hundrede tusinde eller endda millioner - samme går an med hjemmesider - du kan sagtens få noget for 2000-5000kr, men hvis produktet var så godt - så større firma'er ville nok gå ud og bruge 2000-5000kr, istedet for at betale måske 50 eller 100000kr (hvis ik mere).
Det kommer selvfølgelig helt an på hvad behov man har, nogle ting kan simpelthen ikke leveres til billige penge