Hej til jer på amino. Jeg har lige brug for lidt hjælp, da jeg har en idé men ikke lige helt er klar over hvordan det lige skal kunne fungere. jeg skal lave en hjemmeside hvor folk kan oprette en bruger imod et lille gebyr, for at sikre sig det kun er seriøse medlemmer skal de godkendes før betalingen går igennem. På siden skal de kunne oprette salgs ann. hvor nogle vil være gratis og andre mod betaling, lidt a la gul og gratis, dog vil det kun være indenfor 1 kategori istedet for salg af alle mulige kategorier. Forstår i hvad jeg mener? Hvis i gør, kan i så komme med nogle gode fif til hvor jeg kan lave sådan en hjemmeside? Det skal selvfølgelig være med egen hjemmeside adresse, altså ikke blot en 123 hjemmeside eller lignende :) |
Hjælp til hjemmeside
- 1
Du kan oprette opgaven inde på amino freelancer, også vælge ham der kommer med det bedste tilbud? :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet Tak for svar, jeg vil dog gerne hvis jeg selv kan lave hjemmesiden :) |
I så fald vil jeg gerne have lov til at skrive "med al mulig respekt", hvis du har brug for at stille spørgsmålet herinde, så er det fordi at det rækker ud over dine evner, på nuværende tidspunkt :) Hvis du har brug for at stille spørgsmålet herinde, så er det fordi at du har brug for en websnedkers hjælp :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet Jeg er helt enig i at jeg har brug for råd og vejledning, jeg har oprettet hjemmesider før, men det har været med varer, indkøbskurv osv. altså en almindelig salgsside. Så det jeg har brug for råd og vejledning til er hvilket program jeg skal bruge for at man kan lave en side hvor brugerne betaler et engangsbeløb for at få login og inden skal de godkendes. Derefter skal de have deres egen profil, med mulighed for at oprette ann. mod gebyr og andre gratis, alt efter hvad de vil sælge. Jeg håber det giver mening, og ikke blot lyder som det rene volapyk :) |