Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg pønser på at starte en webshop men ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte! Ved virkelig ikke hvad jeg skal sælge, og ved ikke hvor jeg kan få den nemmeste og billigste webshop oprettet. Udover det ved jeg heller ikke hvordan man får fat i leverandører og hvilke der er de billigste? Og kan man bare starte en webshop sådan ud af den blå luft uden at skulle godkendes et eller andet sted?? 

Håber at i kan hjælpe mig med at besvare nogle af de her spørgsmål :-)

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du prøve at kigge nærmere på Prestashop eller magento hvis du er lidt dygtig kan du hurtigt sætte en op.. Ellers er der dandomain ..

Du skal registrere din virksomhed som fx enkeltmandsvirksomhed og importregistrere dig hvis du skal importere..

Held og lykke med projektet

Www.chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg så lige dette oplæg.

Jeg overvejer ligeledes at opstarte en webshop med salg af slips (primært)

Nogle her som ved præcis hvor jeg skal registrere mig? Hvor meget det koster samlet at få sig registreret? (Ekslusivt varelager) 

Jeg har lagt budget for varelager, men er i tvivl hvordan jeg kan drive en lovlig virksomhed.

Kan i sende mig en liste med alle de steder jeg skal registrere mig for at lovligt må få importeret mine varer til Danmark og sælge dem her.

Du kan evt. sende mail her: dkchampion@live.dk

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Jacob Holt

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal cvr registrere dig og importregistrere dig hvis skal importere varerne fra fx Kina.. Det er ganske gratis at registrere sig via webreg.dk .. Hvis det er ApS tager de et mindre gebyr..

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, har du nogen idé om hvad man kunne sælge? Helst noget der ikke vejer så meget og er så dyrt da jeg er fuldstændig nybegynder indenfor området. Har selvfølgelig tænkt på at sælge covers, men det er jo næsten umuligt at få solgt noget indenfor den branche da der allerede er så meget konkurrence..

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på Alibaba.com .. Der skal du nok få øje på nogle spændende ting som du muligvis kan sælge..

Www.chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt på at sælge høretelefoner/højttalere ville det kunne lade sig gøre? :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Ikke oplyst Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke du skulle bruge lidt tid på at tænke dig lidt om, blive afklaret på dine egne ønsker, behov og forventninger...?

Du vil en hel masse, men ved tilsyneladende intet om hvad og hvordan du skal gøre det, tror du selv det ender godt...?

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor overhovedet starte hvis du ikke ved hvad du vil sælge? Hvis du ikke laver det som du brænder for?

Du går hurtigt død som iværksætter hvis du ikke laver det som du brænder 110% for. Mange gange hvis man vil nå langt, handler det ikke om at sælge hvad man tror man vil blive rig på. Men at lave det som man brænder for, så man heletiden vil arbejde med det, og med lidt passion bag.

Jeg startede en webshop for et år siden, som jeg kun brænder 50% for, og derfor står jeg også nu og vil gerne af med den. For jeg har fundet det jeg brænder for nu...

Tænk dig om, kig ind i dig selv og se hvad du vil. På den måde kommer du længst!!

God aften!

Mads Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Brian og Mads 100% ret.  Jeg tror det er en naturlig proces at alle i perioder går og drømmer om at blive selvstændig. Det kan være af flere årsager og selvfølgelig er uafhængighed og økonomi en stor del af det. 

Dog vil jeg anbefale dig at fokusere meget på din lyst, hvis du kan finde noget du samtidig synes er rigtig sjovt og spændende og hvor du kan mærke i din mave at dette kunne være skide sjovt på den lange bane. Så tror jeg at pengene bliver mere sekundære og det nu er lysten der driver værket....

Der kan også være rigtig meget arbejde forbundet med det faktum at blive selvstændig, derfor kan du blive slemt skuffet hvis pengene er dit vigtigste parameter, for der går altså noget tid før de klikker ind på kontoen......

Jeg håber dog du finder en god ide og ønsker dig held og lykke....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)