Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Affiliate side - FilmExperten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har for nyligt åbnet affiliate hjemmesiden www.filmexperten.dk hvor det vil blive muligt at læse filmanmeldelser på nogle af de seneste film. Jeg ville derfor gerne høre jeres mening, og evt. høre hvis i har flere idéer til siden? Det skal lige siges at jeg er igang med at sætte diverse sociale medier op i øjeblikket, så det behøves ikke at nævnes.

Følgende ville også være dejligt at få svar på:

- Hvad synes i om sidens design?

- Er siden brugervenlig?

- Er der noget der skal ændres?

- Ris & ros

Jeg glæder mig til at høre jeres meninger!

Venlig hilsen,
Lucas. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 17:58

Fin side :-) 

3 ting der falder mig ind. 

Dit logo - ved ikke om det er med vilje man ikke kan se hele dit "e"

favicon til siden

Få ordnet de sidste oversættelser så det hele er dansk, (dato og søgefelt)

Eller fed side. 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 17:59

Og forresten tjek lige dit Facebook plugin :-) med din like box 

UPS var lidt for hurtig :D

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:02

Lucas Sørensen:

Hej Amino.

Jeg har for nyligt åbnet affiliate hjemmesiden www.filmexperten.dk hvor det vil blive muligt at læse filmanmeldelser på nogle af de seneste film. Jeg ville derfor gerne høre jeres mening, og evt. høre hvis i har flere idéer til siden? Det skal lige siges at jeg er igang med at sætte diverse sociale medier op i øjeblikket, så det behøves ikke at nævnes.

Følgende ville også være dejligt at få svar på:

- Hvad synes i om sidens design?

- Er siden brugervenlig?

- Er der noget der skal ændres?

- Ris & ros

Jeg glæder mig til at høre jeres meninger!

Venlig hilsen,
Lucas. 

Hej Lucas, 

Fed hjemmeside - Jeg kan godt lide dit design. Det er super simpelt og ligetil. 

Din facebook widget har du linket forkert. Den linker til selve facebook's fanpage, og ikke din egen :) 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:01

Hej Lucas,

Designet er ret vellykket synes jeg :) og det kommer kun til at blive bedre, i takt med at der kommer indhold på...

- Bliver spændende at se om du kommer til at tjene penge på det :)

Under alle omstændigheder så ønsker jeg dig held og lykke med det! :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 24. Sep 12
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 19:08

Så er der placeret et favicon på siden. Det med den resterende engelske tekst kan jeg dog ikke helt finde ud af at ændre, da det er et WordPress tema. Det med facebook widgetten var desuden også bare en midlertidig løsning, indtil min facebook side var kommet op, hvilket den er nu.

Tak for de fine ord :-)

Venlig hilsen,
Lucas. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 19:04

Hej Lucas,

Pæn side og relativ overskuelig. Dog kan man sige at du begrænser dig lidt ved at du har et antal af få film. Hvad er dine kriterier for hvilken film du vælger at skrive om ? når jeg spørger sådan er det jo fordi at man gerne bruger sådan sites til lige at vurdere om man gider se en film. Hertil vil jeg foreslå dig at skrive om kommende film...f.eks de mest ventede film...Jeg tror der er mange der lurer på nettet hvis de planlægger en biograftur i fremtiden og så kunne det jo være fint hvis du havde sådan et menupunkt og fik lokket brugerene til dit site sådan....

Evt kunne du også have et menu punkt der hedder mest populære..hvis folk så får tillid til dit site bruger de det punkt som en vejleder....synes hel klart din side har potentiale...

Tilmeldt 24. Sep 12
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 23:37

Peter Maler:

Hej Lucas,

Pæn side og relativ overskuelig. Dog kan man sige at du begrænser dig lidt ved at du har et antal af få film. Hvad er dine kriterier for hvilken film du vælger at skrive om ? når jeg spørger sådan er det jo fordi at man gerne bruger sådan sites til lige at vurdere om man gider se en film. Hertil vil jeg foreslå dig at skrive om kommende film...f.eks de mest ventede film...Jeg tror der er mange der lurer på nettet hvis de planlægger en biograftur i fremtiden og så kunne det jo være fint hvis du havde sådan et menupunkt og fik lokket brugerene til dit site sådan....

Evt kunne du også have et menu punkt der hedder mest populære..hvis folk så får tillid til dit site bruger de det punkt som en vejleder....synes hel klart din side har potentiale...

Hej Peter.

Det var helt klart noget feedback jeg kunne bruge til noget. Der var en del ting jeg ikke lige selv havde tænkt over, så du skal have mange tak. Nogle af dine idéer vil højst sandsynligvis befinde sig på siden i løbet af den kommende uge. :-)

Venlig hilsen,
Lucas. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:13

Hey Lucas,

Jeg glæder mig allerede til at se hvad du kommer frem til :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)