Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste annoncering på internettet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi overvejer for øjeblikket at opstarte en webshop og er i gang med at lave en markedsføringsplan.

Vores produkt skal visualiseres, så vi er på udkig efter display-annoncering - og ikke search! I den anledning vi høre, hvor man finder de billigste display-placeringer på danske sites (det giver ikke mening at annoncere i udlandet for os).

Kom derfor gerne med jeres bud på en top 5 (eller top 10), over bedste og billigste annoncepladser online i Danmark.

På forhånd tak

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være en ide at høre hvad produktet er, eller i det mindste hvad kategori vi ligger i for at hjælpe bedst mulig :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Eyki skriver så er det rimelig vigtigt at kende til sin målgruppe. Det der virker godt for en som sælger sexlegetøj virker nok ikke lige så godt for en der sælger børnelegetøj. Så vi har brug for en målgruppe og en typisk køber profil for at kunne hjælpe.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Prisen på annoncen er vel underordnet hvis ingen læser den? eller ingen i din målgruppe?

Identificer kunderne først og find derefter ud af, hvordan du billigst når ud til dem.

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads-Emil, Nikolaj og Eyki,

Beklager mit sene svar.

Vi sidder faktisk med flere bolde i luften og overvejer således webshops indenfor kategorierne:

1. Mobilt tilbehør

2. Babyportal, med både forum og produkter

3. Designermøbler

Der er således både tale om brede målgrupper, i form af mobilt tilbehør, men også lidt mere snævre målgrupper såsom Babyportal og Designermøbler. Vi påtænker dog, at vi i starten skal ud og skabe bredt kendskab til vores webshops. Vores marketingsplan har således ikke fokus på konverterting, men kendskab. Senere vil vi lave mere målrettet og konvertingsvenlige displaybannere, som vi således vil optimere løbende.

Jeg tænker derfor, hvor finder man billig displayannoncering på nettet, hvor man/vi kommer bredt ud til Danmarks befolkning?

På forhånd tak og håber det var lidt mere klart. :)

Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - det var godt nok mange forskellige idéer. Jeg ved selvfølgelig ikke, om du har erfaringer fra tidligere webshops, men det kræver en del indsats, at få stablet en god og stabil webshop på benene. 

Når i har en konkret idé – efter min erfaring – bør i studere jeres målgruppe.

Lad os forestille os at i vil til at sælge mobiltelefoner. Her vil det f.eks. en fordel at få reklameplads på mobilsiden.dk, da typisk mange potenielle kunder kigger dér først. 

Dog kan jeg ikke forstå, hvorfor i ikke vil annoncere på søgeord. Tænker specifikt på "mobilt tilbehør", hvor mange vil 'søge' efter hvilken type tilbehør de mangler. 

Mine få råd fra tidl. erfaring.

Mvh. 

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er faktisk stadig det samme.

Hvilken persona har jeres købere til de forskellige produkter? Hvor er de på nettet? Hvorfor køber de jeres produkt? Hvordan ville deres yndlingsside se ud? Og hvilken side besøger de oftest?

Når I har et bud på det kan i eksperimentere. Køb lidt annoncer og undersøg om det skaber trafik på siden.

Med de tre shops I kunne tænke jer at lave, kunne en god ide måske være at sortere i dem, ved at finde ud af, hvilke af disse personas, der er lettest og billigst at lokke til sin hjemmeside.

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt en PM til jer.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Swaplin.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)