Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvordan? Søger erfaring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle geniale iværksættere Mine kammerater og jeg, har talt en hel del om, at opstarte en webshop i vores virksomheds navn. Vi er dog lidt på bar bund mht. hvor man liiige starter, og vi mangler lidt viden omkring hvor man opkøber varer til lave priser, så man kan sælge dem med fortjeneste. Så er der også en evt. lille freelancer-opgave, der består i at sætte en funktionel webshop op, men den kommer inde under Amino Freelancer på et tidspunkt. Kom gerne med alle jeres råd og al jeres viden, for jeg ved, at der er rigtig mange af jer, det er lykkedes for! 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kan kigge lidt rundt på Alibaba og MadeInChina (begge .com) hvor i kan finde jeres produkter til billige priser, så i stadig har en mulighed for lidt profit.

Når det kommer til webshops, er der mange muligheder. Shopify, PrestaShop og mange flere. Det er bare at give google en søgning, og så skal i selvfølgelig også have et domæne at sætte det sammen med.

Men først og fremmest er det en god idé at finde ud af hvad man vil sælge, før man går i krig med alt det andet. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)