Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop BlackHead.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 35
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Wink

Jeg kan stolt præsentere min nye webshop for jer, som går i luften inden for et par dage.

Jeg er godt klar over at jeg har haft postet den før, men jeg har taget i mod en masse gode råd, og er nu klar med et næsten færdigt resultat.

Den er sat op med WooCommerce, og jeg mangler faktisk bare at lave betalingssystem og så er jeg good2go. Lad mig høre hvad I siger.

Good/Bad things kritik ønskes - www.blackhead.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30

Har du fået lanceret dit eget produkt (black mask)?

Mvh.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:31

Jeg ville ikke kalde Shills et nyt ansigt indenfor hudpleje, det har eksisteret i mange år efterhånden :-)

Ikonerne i banneret ville jeg enten gøre alle kantede - eller fjerne boksen omkring "thumbs up".

Jeg ville begrænse mellemrummet mellem slider og øvrige indhold.

Medmindre dit fokus udelukkende er på Shills blackhead maskerne, så ville jeg gøre konceptet mere orienteret mod blackheads/hudorme - også dine keywords osv.

Ellers få nogle flere brugeranmeldelser ind på siden, det giver god troværdighed - se evt. her: http://www.acne.org/reviews/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gør dig selv og dine kunder en stor tjeneste; udskift dine ikoner ved fragt, tilfredshed...og levering. De egner sig kun til legetøjsbutikker og afspejler intet lækkert eller eksklusivt.

PS! Opretter snart foreningen imod lastbilikoner på webshops :)

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 00:45

Nogen idé eller inspiration til en bedre løsning Thomas :-)?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:48

Alt andet - havde jeg nær sagt :)

I øvrigt skal du være lidt opmærksom på, at dine "tilbud" nok ikke vil skabe glæde hos forbrugerombudsmanden, da der er regler for hvor længe et produkt skal være udbudt til normalpris, før du må kalde det for et tilbud. Åbningstilbud er så en helt anden sag ;)

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 00:52

tak for de gode råd. Det sætter jeg pris på :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 03:59

På trods af 2 tråde om din shop, hvor du skriver at NU er den lanceret, så kan man åbenbart stadig ikke købe noget, da betalingen ikke virker.

Jeg bruger din shop fra mobilen og vælger PayPal som betaling.

Bliver blot sendt til en testside hos PayPal, hvor følgende besked fremgår:

"Welcome

Please login to use the PayPal Sandbox features."

Det er ikke sådan du får kunder.

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Oct 11
Fra  BlackHead.dk Skrevet kl. 11:18

Hej Ronni :-) hvis du læser hvad jeg skrev inden at jeg gik i seng og lavede opslaget, så har du svarer på hvorfor du ikke har kunnet bestille.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 11:57

Min pointe, sådan lidt imellem linjerne, er at din shop er online selvom den ikke er klar.

Folk der finder din shop, og støder på sådan en fejl, vil søge videre andetsteds.

Du ER indekseret på Google - Din shop har produkter - Man kan lægge varer i kurv - Men man kan ikke betale.

Så uanset hvad du skriver her på Amino, så vil du få besøg fra Google og andre søgemaskiner.

Og de besøg du får, af potentielle kunder, ryger lige i lokummet.

Enten skal du ikke smide shoppen online før den er færdig. Eller også skal du gøre det klart for de besøgende, hvornår du åbner op for bestillinger.

Jeg håbede at du kunne læse mellem linjerne, når jeg ytrede min frustration over den manglende mulighed for at betale. For det er præcis sådan de potentielle kunder vil tænke.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)