Jeg ville ikke kalde Shills et nyt ansigt indenfor hudpleje, det har eksisteret i mange år efterhånden :-)
Ikonerne i banneret ville jeg enten gøre alle kantede - eller fjerne boksen omkring "thumbs up".
Jeg ville begrænse mellemrummet mellem slider og øvrige indhold.
Medmindre dit fokus udelukkende er på Shills blackhead maskerne, så ville jeg gøre konceptet mere orienteret mod blackheads/hudorme - også dine keywords osv.
Ellers få nogle flere brugeranmeldelser ind på siden, det giver god troværdighed - se evt. her: http://www.acne.org/reviews/
Gør dig selv og dine kunder en stor tjeneste; udskift dine ikoner ved fragt, tilfredshed...og levering. De egner sig kun til legetøjsbutikker og afspejler intet lækkert eller eksklusivt.
PS! Opretter snart foreningen imod lastbilikoner på webshops :)
I øvrigt skal du være lidt opmærksom på, at dine "tilbud" nok ikke vil skabe glæde hos forbrugerombudsmanden, da der er regler for hvor længe et produkt skal være udbudt til normalpris, før du må kalde det for et tilbud. Åbningstilbud er så en helt anden sag ;)
Min pointe, sådan lidt imellem linjerne, er at din shop er online selvom den ikke er klar.
Folk der finder din shop, og støder på sådan en fejl, vil søge videre andetsteds.
Du ER indekseret på Google - Din shop har produkter - Man kan lægge varer i kurv - Men man kan ikke betale.
Så uanset hvad du skriver her på Amino, så vil du få besøg fra Google og andre søgemaskiner.
Og de besøg du får, af potentielle kunder, ryger lige i lokummet.
Enten skal du ikke smide shoppen online før den er færdig. Eller også skal du gøre det klart for de besøgende, hvornår du åbner op for bestillinger.
Jeg håbede at du kunne læse mellem linjerne, når jeg ytrede min frustration over den manglende mulighed for at betale. For det er præcis sådan de potentielle kunder vil tænke.