Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre URL

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer .

Jeg skal have skiftet mit ulr fra kronepolering.dk til kronepolering.dk/vinduespudser .

Er der nogen der ved hvordan jeg gør det. Bruger webhosting.dk og har selv adgang til det hele . Men hvor ændre jeg det henne. Gerne en forklaring på dansk ;-);-);-) er ikke lige så fantastisk til den slags her nemlig .

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:39

Hvis det er en wordpress side, så laver du bare et redirect på din forside og ligger alt dit forsideindhold ind på "kronepolering.dk/vinduespudser".

-Spørg nogle kloge mennesker, hvis du vil være 100% sikker, men tror godt jeg kan hjælpe, så bare skriv!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:01

Hejsa!

Hvad er årsagen til at du vil gøre det?

Det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men vil bare gerne lige høre den logiske grund, da det umiddelbart virker som en dum løsning.

Jeg har lige siddet og reddet trådene ud hos Drinkster.dk nemlig, hvor vi skiftede system. Der gør man nemlig det, at hvis man en side der er gammel, og vil have den på en ny URL, så laver man en 301-redirect fra den gamle URL, til den nye URL. Det tager 1-2 minutter for en udvikler at lave.

Men der skal helst være en god grund til det, ellers er der ikke rigtig nogen grund til at gøre det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:34

Hej expert-polering

Du kan lave en ny mappe der hedder vinduespudser og lægge alle dine filer fra din public_html mappe derover i.

Derefter skal du lave en 301 redirect fra alle dine unikke sider, altså index og undersider, til den url som de nu har. 

Din forside skal altså redirectes fra kronepolering.dk/index.php til kronepolering.dk/vinduespudser/index.php og således med alle dine enkelte sider.

Så vil alle der kommer ind på kronepolering.dk blive redirectet til kronepolering.dk/vinduespudser/sidensnavn.php

Hvis du vil have at alle dine undersider og din forside skal have navne som: kronepolering.dk/vinduespudser, kronepolering.dk/priser osv. så skal du nok have en til at lave en htaccess fil til dig eller en programmør til at lave det for dig i php.

Hvis det udelukkende er din forside der skal have ny url (hjemmesideadresse), så skal du "bare" huske at opdatere links til og fra alle undersiderne.

Det er mit bud.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)