Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erhverskontakter i Malaysia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jelling
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sørger efter en person, der driver virksomhed i Malaysia og som ønsker at stille sig frem og fortælle sin historie.

Som rejsearrangør, laver jeg bl.a. grupperejser for erhversfolk og i dette tilfælde drejer det sig om en større gruppe (+100) der skal på en rejse til Malaysia i maj 2013.
Undervejs vil gruppen gerne møde en dansker, der enten har startet virksomhed op i Malaysia, arbejder på en virksomhed i Malaysia eller på en anden måde har kontakt til kunder, erhvervsliv osv. i Malaysia.

Jeg håber på, at få kontakt med en person som synes det kunne være sjovt at bruge et par timer en aften på at fortælle om de udfordringer, opgaver, problemstillinger der er ved at arbejde i Malaysia.
Har du på nogen måder kontakt med palmeolieproduktion eller general landbrugsproduktion i Malaysia vil det være et stort plus. Men ellers har alt umiddelbart interesse.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Christian Mols

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:27

hej Christian

- at finde en dansker med virksomhed i Malaysia kan jeg nok ikke ...

- men, at skabe kontakt(er) i Malaysia - jo, med stor sandsynlighed - 

- jeg er solidt og grundigt connect´ed - også udenfor DK

- så, hvis du ikke allerede hár fundet hvad du søger - så kan du lave en færdig tekst på 5-15 linier, som jeg kan re-poste i relevante netværk og forums

hilsner

dann s.

Fra Jelling
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:07

Hej Dann.

Tak for dit svar. Jeg har siden hen været i Malaysia og arbejder pt. på nogle kontakter. 

Jeg kontakter dig hvis det bliver aktuelt.

Vh. Chr.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:21

ok, fino - og, tak for tilbagemelding anywayz :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)