Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med helsekost og lignende CVED certificate Hjælp?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er i gang med planerne om at starte en lille biks med kosttilskud. Har fundet leverandør uden for EU . Så er kommet frem til jeg mangler et CVED certificate, no problem. Hvor meget opsyn er der med sådan noget, altså varerne er jo forseglede fra virksomhed. Så jeg har dem jo kun som lager. Ingen produktion og lign.

Kommer de ud og skal godkende lokaler før man kan få det CVED certificate eller er det bare stikprøver af og til. Hvor kan man læse om sådanne regler hvis de findes.

Mvh Hammerome

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 20:46

Hej,

Du skal registreres hos FVST som importør og virksomhed. Dine lokaler skal godkendes som lager. Du skal være opmærksom på de nye regler for kosttilskud mv. Især det med anprisning. Jeg vedhæfter nogle link til FVST hjemmeside, så du kan læse noget mere. Men sæt dig godt ind i reglerne. Endvidere er der gebyr på markedsføring af kosttilskud.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Ernaering/Kosttilskud/Sider/forside.aspx

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Ernaering/Kosttilskud/Ny_kosttilskudsvirksomhed/Sider/Ny_kosttilskudsvirksomhed.aspx

http://www.foedevarestyrelsen.dk/SiteCollectionDocuments/25_PDF_word_filer%20til%20download/07kontor/kosttilskud/Spørgsmål%20svar%20på%20fvst%20dk%20om%20Ny%20betalingsordning%20fra%202011%20til%20finansiering%20af%20styrket%20kontrol%20med%20kosttilskude.pdf

Håber det kan hjælpe lidt.

Mvh Kristina

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Mr. Skrevet kl. 21:15

Tak for hjælpen jeg læser videre, kan ikke passe at forseglede produkter. Så som Proteinpulver fra en godkendt fabrikat skal have lige så høje krav som import af oksekød. F.eks.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 21:38

Hvis du mangler en producent af kosttilskud kan jeg hjælpe. Skriv til salg@proteinsalg.dk for mere info.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Mr. Skrevet kl. 21:50

Jeg har fundet en forhandler i udlandet, med kvalitetsprodukter som jeg selv har haft stor fornøjelse af. Hvad har du af mærker eller er det fra egen produktion.

kr/kg for spande med smag. ?

Mvh Rasmus Hammer

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 21:53

Skriv til min mail. Så kan jeg høre hvad du er på jagt efter, og mængde og produkter. 

Mvh,

Mark, Proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)