Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker siden professionel?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, 

Har siddet længe med denne hjemmeside, og ønsker gerne at høre din mening om førstehåndsindtrykket, layout, content og om siden virker troværdig. Med denne hjemmeside, ville du overveje at kontakte os, hvis du havde behovet for den service vi leverer? 

Fokus er på at det skal være overskueligt, enkelt og professionelt, uden at bruge for mange ord på at forklare hvor mystisk og kompliceret det vi laver egentlig er. 

Hjemmeside: www.kinabureauet.dk 

Kunne være en stor hjælp med noget feedback før vi går ud til kunder med den. 

Med venlig hilsen,

holdet bag Kinabureauet

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Michael,

Først og fremmest godt nytår.

Umiddelbart synes jeg siden ser godt ud. nem og overskuelig at finde rundt på - og virker samtidig troværdig.
Dog synes jeg lufthavnsskiltet i slideren virker en anelse malplaceret?

Overvej eventuelt at oprrette for at udvikle troværdigheden:

En blog, hvor i giver gode tips, inspirationer råd og vejledning.
Facebook, Twitter og evt. Google+

Kontakt siden er en anelse kedelig - Overvej at implementere Google Map.

Hav en god aften,

Med venlig hilsen
Nils Pedersen 

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 19:11

Hej Michael

Det ikke så heldigt, at der er stavefejl og sproglige fejl flere steder.

Menupunkt "Oversættelse" er for tyndt. I skriver at der er "forskellige måder vi kan hjælpe" - der mangler jeg en uddybning. Jeg savner også lidt forklaring på diagrammet.

Det ville også styrke siden med lidt  referencer.

Designet virker lidt fersk - måske ville det hjælpe med en kontrastfarve til alt det røde - men det er jo smag og behag.

Håber du kan bruge kritikken, det er konstruktivt ment.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 19:13

Hej Nils,

Tak skal du have, for dit feedback og nytårsønske, i lige måde =)

Nu du siger det, kan lufthavnsskiltet godt virke malplaceret, men har haft svært ved hvad man kunne have kørende i slideren. Skal det være et billede? Tekst? Billede og tekst? Fik at vide jeg skulle holde mig fra det klassiske billede af en notebog med kuglepen. 

Med hensyn til at oprette content, er det klart en god ide du kommer med. Er nok mest bange for at skrive noget som skræmmer potentielle kunder væk.

Ja, Google map eller noget billede til at få list spil på kontaktsiden ville nok peppe det op noget mere. 

Fortsat god aften, 

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:46

Udemærket side - jeg undrerede mig dog lidt over formuleringen:

"Prisen er 2 kroner pr ord, eller 500 kroner i timen."

Hvad koster oversættelse af 250 ord, hvis det tager en time og 15 min?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Wow! Jeg er virkelig positivt overrasket over den store mængde af input jeg har fået på så kort tid!

Tak skal i have, alle sammen!

Petrus: Jeg er glad for din kritik, jeg tager det kun konstruktivt! (Selvom det virker som som selvmord at have stavefejl på sin hjemmeside for oversættelse, dog har jeg svært ved at finde dem, selv når jeg kører teksten gennem stavekontrollen i Word)

Ja, oversættelsen er for tynd, jeg havde naivt håbet på at jeg nemt kunne springe over med en smule tekst og et diagram, men vil sørge for at lave et ordenligt produkt af hver side, og uddybe data jeg medtager.

I forhold til referencer er det lidt et problem, da vi lige har startet projektet op, og de tidligere referencer vi har, er mens vi har været ansat andetsteds.

Igen, tusind tak for dit input! 

Gert Jakobsen: Ja det må jeg vidst hellere se at få formuleret så det er til at forstå! Tanken bag, var blot den at kunden selv valgte den pris som var mest fordelagtig i forhold til deres produkt. Derfor ville det i det eksempel du gav, baseret på pris per ord, være 500 DKK. 

Philip Dyhr Hobbs: WOW! Det er noget af et arbejde du har lavet til mit spørgsmål, jeg er overvældet af brugbar information.
Du har givet mig tips til hvad jeg kan og bør få kigget på, så det stiger et niveau eller 2. I forhold til SEO,  er det ikke noget jeg har beskæftiget mig med tidligere, så når der kommer lidt mere gang i butikken, er det klart noget der skal kigges efter i sømmene. 

Igen, jeg sætter virkelig meget pris på den kritik / information / tips jeg har fået, nu har jeg mange gode input til at gøre siden endnu bedre! Tak skal i have!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:21

Michael Bruun-Larsen:
Philip Dyhr Hobbs: WOW! Det er noget af et arbejde du har lavet til mit spørgsmål, jeg er overvældet af brugbar information.
Du har givet mig tips til hvad jeg kan og bør få kigget på, så det stiger et niveau eller 2. I forhold til SEO,  er det ikke noget jeg har beskæftiget mig med tidligere, så når der kommer lidt mere gang i butikken, er det klart noget der skal kigges efter i sømmene. 

Your welcome :)

think what a 30 minute skype screenshare would give you :)

That was 5 mins ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 20:23

Hej Micahel.

Få input:

logo på forside top står uldent ikke helt skarpt

billeder under "holdet bag" er uens uskarpe og uproff.

Mere info om hvad det er i kan tilbyde "på forskellige måder"

Held og lykke!

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:44

slideren er overflødig og tilfører ikke værdi til siden.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)