Phillip: Ja jeg er overbevist om at det ville være det hele værd at investere mere i SEO, vil helt klart være i top of mind når der skal investeres flere penge i siden. Lars H. Jensen: Tak for dit input, ja skulle gerne få logoet i skarpere kvalitet, håber det kommer en af dagene. Overvejer nu muligheden for at få taget professionelle billeder til hjemmesiden, er dog lidt svært at samles for gruppebillede når vi er så spredt geografisk. Jo, må uddybe mere på indholdet. Har måske været for bange for at skrive for meget, men nu jeg tænker over det, ville det nok ikke være så slemt at have mere kvalitativ tekst på siden, for at udbygge troværdighed. Deleuran: Overvejer nu at droppe slideren, i hvert fald indtil jeg har noget af værdi at sætte på den. Tak for input! |
Hejsa,
Alt er jo næsten sagt i de foregående svar. Jeg synes din side er nem og simpel. Nu er det jo nok et punkt hvor det vil være nyt for de fleste, deraf synes jeg du skal skabe så meget tryghed som mulig. Der blev tidligere nævnt referencer. Jeg vil foreslår dig i din topmenu, at lave et punkt som hedder referencer.
Når du så f.eks har 2 tilfredse kunder, så få deres udtalelser og placer dem der, evt med firma navn osv. Det kan være det afgørende element hvis nye kunder skal vælge dig til (fremfor andre)