Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgshjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

Kender I et godt program hvor det er overskueligt at lave en salgshjemmeside. Det må gerne være et dansk program, så der kan stå ".dk". På forhånd tak.

Mvh Simon

Fra Odense SØ
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Yung & Gyde Productions Skrevet kl. 16:25

Hej Simon

Hvis det er til salg af et produkt så kig på et cms system fx. Wordpress eller Joomla

Hvis det er en køb og salgs hjemmeside, så kan du bruge wordpress sammen med pluginet awpcp. Det findes både i en gratis og betalings udgave

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 16:27

Salgshjemmeside?

Er det en webshop du tænker på? :) For i så fald skal du bruge et CMS, sandsynligt Prestashop.

Et CMS er et content management system, jeg tror det er det du mener med et program. Og .dk er et topdomæne, ikke noget som er bestemt af dit CMS. Hvis ikke du skal lave en shop, så er det nemmest at få en normal hjemmeside lavet i Wordpress.

Ellers må du omformulere dit spørgsmål hvis du mangler svar, for jeg kan ikke svare meget andet.

Mvh og godt nytår.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
To guess,
It sounds like you want a webshop/ecommerce store (a website where you can sell things online)

To do this you need:
money or time :)
a domain name (yourdomain.dk) you can buy this from Meebox.net for 45kroner

Then you must decide if you want your own website (for example a WordPress Webshop)
or a hosted/leased system (for example Shopify)

I would be happy to help guide you in the right direction over a skpe or phone call if you are interested.
Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 20:20

Vil du hjælpe mig med at lave en webshop?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:56

Hej Simon

Jeg syntes du skal tage et kig på CloudSprout, du lyder til at være lige det du leder efter.

CloudSprout er en SiteBuilder til at lave webshops og websites. Det er både nemt og hurtigt, fordi det hele foregår via drag-n drop, der er ingen brug for koder.

CloudSprout er gratis indtil du når en omsætning på 3.750 kr pr. måned, og koster herefter 375 kr. Du kan læse mere om vores tilbud her: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig

Tilmeldt 2. Jan 13
Skrevet kl. 21:49

Hej Lundsby

Jeg er igang med at lave en hjemmeside under CloudSprout. Ved du hvordan man får billedet af hende der lægger og sover udskiftet med et andet billede?

Mvh Simon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)