Hej Alle
Mvh. Morten |
Hejsa.
Ved ikke om det er det samme du mener, men jeg logger som regel altid ind på min google analytics konto, og vælge in page analytics der kan jeg se hvor mange % der klikker på hvad.
Hilsen Casper
Hej Alle
Mvh. Morten |
Der er mange muligheder, men her er 3 af de gængse: 1) Google Analytics. Google's gratis webstatistik program. Du kan se et hav af ting omkring dine besøgende, trafikkilder etc. Du kan tilnærmelsesvis også se hvad de klikker på ved at opsætte label-actions på dine elementer. 2) CrazyEgg. Dette koster penge, men gør at du kan få et grafisk billede (heatmap) over hvad dine besøgende klikker på, som nedenstående billede: 3) ClickTale. Den dyreste af løsningerne. Clicktale "optager" dine brugeres fær på din hjemmeside. Du kan altså gå ind i ClickTale og se en præcis video af brugerens skærm på din hjemmeside, og hvordan de har kørt rundt med musen, tastet på tastaturet etc. Der er mange avancerede filtreringsmuligheder, så du f.eks. kan se videoer fra brugere som er faldet fra i et checkout-forløb etc. Så kig lidt på de 3 |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)