Nu har jeg haft min side online i noget tid, og har et okay flow af besøgende, dog vil jeg gerne have en endnu bedre side, det vil de fleste jo nok gerne.
Så derfor spørger jeg ydmygt om i vil være venlige at give mig noget feedback og eventuelt nye ideer og tiltag som kunne skabe endnu flere besøgende?
Fin side og gode anmeldelser. Hvis jeg var dig ville jeg droppe lidt af adsensen og gøre skærmbilledet lidt bredere (hvis muligt). Når du er i gang så inkluder evt. også de "faste tv tjenester" - Yousee, Fullrate tv, Telia TV. Så ville jeg lade din eksisterende forside være under Nyheder og ellers lave en ny statisk forside med "money keywords" (f.eks. en udvidet form af den "sammenligning af tjenester" du har. Fortsæt det gode arbejde - så kan jeg også hente lidt inspiration til min side ;).
Tusind tak for feedback, og de nye ideer, jeg var faktisk også i overvejelserne om at inkludere de "almindelige" tv udbydere, så det tror jeg vil være næste projekt.
Og tror også jeg vil kigge på den statiske forside. Tak for feedback endnu engang.
jeg savner på sammenligne siden at man kan sætte ser den slags film , jeg ønsker så mange film og så kommer den billigste udbyder øverste frem som er billigste og bedst til sit behov .
om jer siden , der mangler hvem er forfatter bag siden baggrund omkring emmet , det ville styrke troværdigheden på siden at man ved mere om dig
video klik på siden omkring emmer de foreskellige tv udbyder sælger , det kunne gøre siden endnu bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows