Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man penge på adsense

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

hej

Det er sådan at jeg godt kun tænke mig at få min hjemmeside i seo og for bedre den på google, så er mit spørgsmål mange snakker omkring at man tjenere penge på at få flere besøgene på siden er det rigtigt eller er det forkert forstå i det hele taget?.

Giver google penge for at man har seo på siden ?? eller hvad?

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:37

Hej Jesper,

Jeg tror, at du har forstået ordet "SEO" lidt forkert, hvis jeg altså læser rigtigt. 
Google har som sådan ikke noget at gøre med seo-delen på den hjemmeside, udover at de selvfølgelig mere eller mindre bestemmer reglerne :)

Jeg synes du skal prøve enten at købe, eller hente den gratis version af SEO-lex (http://www.seo-lex.dk), som Thomas Rosenstand, en af danmarks førende inden for seo, har skrevet. 

Mvh. Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Amino 2013. Så kan det kun blive bedre :)

Jesper, jeg håber det er en joke? Hvis ikke, så prøv at google lidt på det! Hvis du giver helt fortabt kan du prøve med koncepter som "e-butik", "annoncering", "affiliate marketing" mv.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper, umiddelbart tror jeg du snakker om adsense annoncer på ens side som google betaler dig for ved trafik fra din side.

ja det er såmænd rigtig nok :)

vil du have din side seo optimeret også eller? altså få den til at ranke bedre og opnå mere trafik?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:40

Hey, det du snakker om er google adsense, og ja det kan man sagtens tjene penge på, så længe du skaber noget godt indhold at pakke det ind i, og yderligere skaber nogle gode placeringer på Google. Du tjener ikke noget ved at få flere besøgende, de skal også klikke på de adsensereklamer der er på den pågældende side.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:46

Hej Jesper

Det lyder som om du godt kan bruge et par råd omkring Seo. På www.Opbygning.dk/seo kan du læse omkring seo og her kan du også finde et gratis seo kursus hvis du er interesseret. :)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu vil jeg lige forsøge at rense op for det hele til dig (Trådstarter).

Hvad er SEO?:

SEO er, når man optimerer sin side til google. Dette kan gøres ved at skrive nogle bestemte ord meget på sin side, linke fra andres sider til ens egen side og meget mere!

SEO = (S)earch (E)ngine (O)ptimization = Søgemaskineoptimering.

Hvad får jeg ud af SEO?:

Ved at arbejde med SEO korrekt, gør du at google finder din side mere interessant inden for et bestemt emne. Optimerer du dig fx til ordet "chokoladekage", ved at bruge ordet meget mm. så vil du højst sandsynligt blive vist, næste gang en person søger på "chokoladekage".

-Hvis du så smækker nogle "google adsense"-bannere op på din side, så vil du hver gang en af de besøgende, der kommer fra google, klikker på et af bannerne, få et vist antal kroner og øre = Du har teknisk set tjent penge på det SEO-arbejde du har lavet.

Jeg anbefaler:

Jeg anbefaler, at du læser nogle af de links folk har skrevet over mig og generelt ressearcher på, hvad SEO går ud på. Når du har gjort det, er du meget velkommen til at skrive til mig for at få det renset op (Jeg er absolut ikke en ekspert, men jeg ved noget og det jeg ikke ved, ved nogle af mine kontakter højst sandsynligt)

Held og lykke med at lære SEO! 

Mvh. Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:28

Ja det er nok det som jeg har forstå på noget forkert i det hele taget :)

Men kan få flere kunderne ved at have seo?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:32

seo er ikke noget man har, det er noget man laver. Det betyder søgemaskineoptimering, og er alle de ting man gør på og for en hjemmeside, for at den skal få bedre placeringer ved søgninger på Google.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:34
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)