Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejen til egen Web-Shop, import regler og alle andre nødvendigheder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er en ung og nysgerrig studerende, som vil starte en ny Web-Shop i Danmark. Jeg har tænkt om en Web-Shop, som skulle sælge lys og pære til biler.

Jeg har tænkt på at jeg kunne importere varene fra Kina, som jeg vil vidersælge i Danmark. Jeg mangler, dog en med erfaring, som kunne fortælle mig, hvor stor mængder burde man importere, som nybegynder? Tricks and tips til hvordan holder man fragt, told og andre omkostningerne nede og andre gode råd, tak.

Tak,

Mvh Jonas Samulionis

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 23:48

Det bedste vil være starte i små mængder , og dermed forøge sortimentet.. Det kan være at købsprisen bliver for høj i starten, men på den anden side så minimerer du din risiko for større tab..

Mht told , moms og skat så kræver det en dybbere forklaring. Det kan du finde alt om hvis du bruger søgefunktionen ..

Held og lykke med projektet.

Www.chipii.dk

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 12:54

Tak for svaret, og tillykke med et flot webshop :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:30
I have also had a webshop where I imported skincare products from australia, maybe we should have a short call and see if I can help you?
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 22:12
It Maybe could be an great idé. Maybe you could help me out in wordpress too, i have a great theme. But small skills in php.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)