Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdien af linkkatalog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, overskriften stiller spørgsmålet. Er der nogen særlig grund til at skrive sig op i et hav af linkkataloger?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:31

Brian Ph.:
Ja, overskriften stiller spørgsmålet. Er der nogen særlig grund til at skrive sig op i et hav af linkkataloger?

Næhhh, egentlig ikke. De fleste af dem har meget lille værdi - hvis nogen værdi overhovedet. Så kan det nok lidt bedre (stadig) betale sig at kigge lidt på artikeldatabaser. Jeg har lavet en oversigt over nogle af dem her: http://abouteverything.dk/danske-artikeldatabaser/

Men ellers synes jeg, at du skal prøve at kigge på denne tråd startet af Anders Saugstrup, hvis du skal bruge lidt inspiration til dit link building arbejde: http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:12

Når man tænker på tiden du investerer (få minutter) og får et link ud af det, så vil jeg mene det er tiden værd. Google har flere gange sagt at en balanceret linkprofil (dvs en blanding af gode, dårlige, follow, nofollow osv osv) er favorabelt, hvis man skal rangere højt.

Det er nok ikke noget du ser en kæmpe forbedring af din positioner, hvis du har et etableret website, men flere links er sjældent dårligt når det bare laves i moderering :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:53

værdien i sig selv på et enkelt link er meget lille da sidens pagerank skal divideres med alle udgående link, ofte har siden hvor linket bliver postet som regel ingen pagerank og derfor spiller antal dividerende udgående links ikke ind, men da værdien er 0 er det også lige meget!

Der hvor det får værdi er når det bidrager til en varieret backlink profil, det giver fin adspredelse :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:58

ShopBase.dk:

værdien i sig selv på et enkelt link er meget lille da sidens pagerank skal divideres med alle udgående link, ofte har siden hvor linket bliver postet som regel ingen pagerank og derfor spiller antal dividerende udgående links ikke ind, men da værdien er 0 er det også lige meget!

Mener du at en side med 0 i PR, ikke giver nogen værdi at få et link fra?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:13

Mark:
Mener du at en side med 0 i PR, ikke giver nogen værdi at få et link fra?

for mig er det spild af tid da jeg ikke synes der er nok værdi i dem, så vil jeg hellere bruge tiden på at finde et relevant site med noget pagerank 2 f.eks og se om jeg kan få et link fra den uden at skulle dele med alt for mange udgående links!

Når man også tager i betragtning at pagerank er logaritmisk opbygget så kan et enkelt pg 2 f.eks være meget mere værd end 20 pg 0 når man skal opbygge en god pagerak på ens eget site - pagerank kan have stor betydning for prissættelsen af evt. annoncer på ens site med mange besøgende.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:07

Du kan jo starte med at bruge tid på nogle af de bedste:

http://blog.brighs.dk/gode-linkkataloger/

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:53

Jeg vil lige følge op på min egen debat, da jeg føler andre kan få gavn af et lille forsøg jeg udførte i sidste uge.

Jeg skrev min webshop op i 3 linkkataloger i sidste uge. Jeg har ikke ændret det mindste siden. Igår modtog jeg den sidste af i alt 3 accepts af mine tilføjelser. I dag; Stigning i 3 vigtige søgeord. Fra nr. 13 til 10 på det første, fra nr. 5 til 4 på det andet og fra nr. 5 til 4 på det tredje.

Håber andre kan bruge erfaringen.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)